Nábor a výběr zaměstnanců Personální a rozvojové poradenství
Finanční a controlling manažer
Náš VIP klient, český výrobce a celosvětový dodavatel, rozšiřuje svoji tradiční výrobu a hledá zkušeného finančního manažera s přesahem do controllingu. Společnost prosperuje na českém trhu přes 15 let a mezi své hlavní kvality řadí svůj stabilní tým lidí. Pod deštníkem zahraničního holdingu s více než 100letou tradicí nyní firma prochází dynamickým růstem v podobě zavádění nových výrobních programů. Profesní rozvoj a odborné výzvy jsou tedy rozhodně na předních příčkách toho, na co se můžete na této pozici těšit. Hledáme člověka s úspěšnou praxí ve financích, controllingu a účetnictví výrobní společnosti, který má rád dynamické prostředí a láká jej vést a motivovat menší tým.
Jaké budou vaše odpovědnosti:
komplexní řízení financí, především controllingu a účetnictví v menším výrobním závodě, který bude v následujících letech výrazně expandovat
vedení a motivace týmu do 5 lidí, časem 5-10 lidí (controlloři, účetní atd.)
analýza rozpočtovaných, předpokládaných a uskutečněných hodnot, analýza nákladových středisek
tvorba forecastů a rozpočtů ve spolupráci s vedením české společnosti i zástupci zahraničního holdingu
kalkulace výrobních nákladů pro různé výrobní programy u zakázkové i sériové výroby
zodpovědnost za celý proces controllingu vč. jeho neustálého zlepšování v kontextu změn souvisejících s expanzí výroby
vyhodnocení, návrhy a realizace nápravných opatření s cílem nastavit funkční a efektivní nástroje
podpora a poradenství českému i zahraničnímu vedení s cílem efektivního finančního řízení výroby a firmy celkově
zodpovědnost za denní controllingové úkoly, reporting na měsíční, čtvrtletní a roční bázi
správa smluvní dokumentace, rozvoj ERP systému
Co vám zaměstnavatel nabízí:
možnost uplatnit své zkušenosti ve firmě, která chce investovat do růstu sebe i svých lidí
fixní mzdu odpovídají profilu pozice a vašim zkušenostem + měsíční prémie (již od zkušební doby) + roční bonusy
automobil i pro soukromé účely
flexibilní pracovní dobu, možnost nadpracovat si hodiny, příp. občas využít home office
odborné vzdělávání, příležitost služebních výjezdů po Evropě
příspěvek na penzijní pojištění
příspěvek na dopravu
příspěvek na volnočasové aktivity
dotované stravování přímo na pracovišti
jistotu zaměstnání ve firmě, které nehrozí dopady ekonomické krize
Jak si představujeme vhodného uchazeče:
VŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru (v případě jiného směru odpovídající dlouholetá praxe)
min. 7 let praxe ve financích a controllingu výrobní společnosti, min. 2 roky praxe v manažerské roli
výhodou je zkušenost se změnami v oblastech jako vlastnická struktura, výrobní programy, nákladová střediska atd.
angličtina nebo němčina na středně pokročilé úrovni
pokročilou znalost MS Excel, zbylé programy MS Office uživatelsky
schopnost rychle se zorientovat v problematice a interním systému (výhodou je zkušenost s programy Helios či SAP)
baví vás nastavovat procesy, hledat prostor ke zlepšení a své návrhy umíte adekvátně prosadit
jste rád/a příkladem pro druhé, chcete vést, mentorovat a koučovat druhé
Váš zájem o výběrové řízení na tuto pracovní pozici nás těší. Prosím přihlaste se vyplněním tohoto formuláře. Zajímají nás všechny uvedené kolonky, to proto,
abychom Vám případně mohli nabídnout i jinou zajímavou práci přímo na míru Vašim potřebám.
Pokud už u nás registrovaní jste a chcete se přihlásit na tuto pozici, kontaktujte nás prosím na info@peopledrive.cz. Stále platí, že Vámi poskytnuté údaje můžete kdykoli upravovat
ZDE.