Nábor a výběr zaměstnanců
Personální a rozvojové poradenství


Specialista dodavatelské kvality / SQA

Český výrobce a celosvětový dodavatel profesionálního gastro vybavení, náš VIP klient, rozšiřuje svoji tradiční výrobu a do týmu kvality hledá zkušeného člověka, který má technické myšlení a baví ho vyjednávat. Společnost prosperuje na českém trhu více než 15 let a mezi své hlavní kvality řadí svůj stabilní tým lidí. "Všichni se tu známe a držíme při sobě, " říká paní HR manažerka. Pod deštníkem zahraničního holdingu s více než 100letou tradicí nyní firma prochází dynamickým růstem v podobě zavádění nových výrobních programů. Profesní rozvoj a odborné výzvy jsou tedy rozhodně na předních příčkách toho, na co se můžete na této pozici těšit.

Jaké budou vaše hlavní odpovědnosti:

  • pravidelná komunikace s dodavateli ohledně kvality dodávaných materiálů, komponentů a výrobků
  • řešení reklamací a objednávek od zákazníků, návrhy a vyjednávání nápravných opatření
  • komunikace napříč odděleními výroby, kvality a nákupu
  • úzká spolupráce s nákupčím při hledání nových dodavatelů, změnách dodavatelského řetězce apod.
  • aktivní zapojení do výběrových řízení, příp. návštěvy dodavatelů v tandemu s nákupčím
  • vedení dodavatelských / interních auditů s využitím nástrojů kvality, správa související dokumentace
  • pravidelné analýzy a reporting s cílem neustálého zlepšování kvality a efektivity procesů

Ve firmě si zakládají na příjemné atmosféře a férovém jednání a to platí jak pro mistry ve výrobě, tak nejvyšší management. Tato pozice spadá pod manažera kvality, který je přímo podřízen jednateli české firmy. Láká vás občas pracovně vycestovat, případně časem vést svůj vlastní tým? Zde je to velmi reálné! Tím, jak bude firma přebírat ze zahraniční další výrobní programy, bude potřeba obnovit dodavatelský řetězec a za novými dodavateli s nákupčím vycestovat. Stejně tak poroste tým kvality a časem bude třeba více lidí, kteří chtějí mentorovat, vést a motivovat druhé.

Co vám zaměstnavatel nabízí:

  • fixní mzdu odpovídají profilu pozice a vašim zkušenostem + měsíční prémie (již od zkušební doby) + roční bonusy + každoroční navyšování mzdy
  • celkem 25 dní dovolené / rok vč. sick days
  • flexibilní pracovní dobu, možnost nadpracovat si hodiny a občas pracovat z domu
  • odborné vzdělávání vč. jazykových kurzů, příležitost služebních výjezdů po Evropě
  • příspěvek na penzijní pojištění
  • příspěvek na dopravu až 2500 Kč
  • příspěvek na volnočasové aktivity
  • dotované stravování přímo ve fabrice - 4 jídla na výběr, 34 Kč / jídlo, bageterie s pestrým výběrem - ceny do 10 Kč, káva zdarma
  • jistotu zaměstnání ve firmě, které nehrozí dopady ekonomické krize

Jaké předpoklady byste měli mít:

  • SŠ/VŠ vzdělání - ideálně technického směru, anebo dobré technické myšlení
  • úspěšná praxe na obdobné pozici - vyjednávání s dodavateli, kontrola kvality
  • středně pokročilá znalost angličtiny
  • pokročilá znalost MS Office
  • velmi dobré komunikační a vyjednávací dovednosti

Místo výkonu práce:

  • Domažlice

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Kontakt:

  • Tereza Nečasová, 774 860 3698


Odpovědět na inzerát       
 
 
Váš zájem o výběrové řízení na tuto pracovní pozici nás těší. Prosím přihlaste se vyplněním tohoto formuláře. Zajímají nás všechny uvedené kolonky, to proto, abychom Vám případně mohli nabídnout i jinou zajímavou práci přímo na míru Vašim potřebám.

Pokud už u nás registrovaní jste a chcete se přihlásit na tuto pozici, kontaktujte nás prosím na info@peopledrive.cz. Stále platí, že Vámi poskytnuté údaje můžete kdykoli upravovat ZDE.

Ochrana Vašich osobních údajů je pro nás důležitá. Dbáme o to, abychom je zpracovávali na profesionální úrovni a v plném souladu s platnou českou a evropskou legislativou. Podívejte se na naše Zásady ochrany osobních údajů.








   zbývá znaků:



Vyberte prosím cizí jazyky a úrovně, na jaké je ovládáte. Postupně můžete vybrat až 3 cizí jazyky. Hovoříte-li více než 3 cizími jazyky, prosím volte ty s nejpokročilejšími úrovněmi. Neuvádějte prosím svůj rodný jazyk.










(vyjádření pro plný úvazek 40 hod / týdně)
   zbývá znaků:

max. 500 znaků včetně mezer

Další příloha
* Od koho z naši konzultantů jste se o nás dozvěděl/a?
Vyzkoušejte naši kariérní poradnu


    Vytvoření nebo aktualizace Vašeho životopisu, LinkedIn profilu apod.

    Doporučení vhodných pozic na míru Vašemu profilu a profesním ambicím

    Konzultace přihlášky i průběhu konkrétního výběrového řízení, vč. mzdového poradenství

    Pohovor či assessment centrum "na nečisto", vč. zpětné vazby a doporučení rozvoje

    Poradenství na témata jako např. změna profesního zaměření, manažerský rozvoj apod.

     Cena služby je 1000 Kč bez DPH za hodinu



    Nenašli jste, co hledáte? Napište nám vlastními slovy, o co byste měli zájem. Určitě najdeme společně řešení.






Souhlasím se zpracováním osobních údajů.
Odesláním toho formuláře souhlasím, aby společnost Peopledrive s.r.o., Bolzanova 1615/1, 110 00 Praha 1 – coby „Správce“ a její spolupracující právnické i fyzické subjekty coby „Zpracovatele“ spravovaly, zpracovávaly, uchovávaly a po ústní či písemné dohodě se mnou dále zpřístupňovaly klientům Správce mé osobní údaje za účelem zprostředkování práce pro mou osobu, a to vše v souladu s platnou českou a evropskou legislativou. Souhlas uděluji ode dne odeslání mých osobních údajů na celou dobu registrace a maximálně do jednoho roku od zrušení registrace mé osoby u Správce. Beru na vědomí, že udělení souhlasu je dobrovolné a že jej mohu kdykoli jednoduše odvolat. Prostřednictvím Zásad ochrany osobních údajů jsem informován/a o způsobu zpracování mých osobních údajů a svých právech, konkrétně se jedná o právo na přístup k mým osobním údajům, právo na jejich opravu či doplnění, právo na omezení jejich zpracování, částečný nebo úplný výmaz, právo podat námitku vůči Správci, právo žádat Správce o vysvětlení či nápravu závadného stavu a právo odvolat poskytnutý souhlas.
Souhlasím, aby mi společnost Peopledrive s.r.o., Bolzanova 1615/1, 110 00 Praha 1 – zasílala emailem na měsíční bázi informace o aktuálně otevřených pozicích a další obchodní sdělení a informace související s jejím předmětem činnosti. Prostřednictvím Zásad ochrany osobních údajů jsem informován/a o způsobu zpracování a svých právech včetně toho, že se z odběru tohoto emailu mohu kdykoli odhlásit.
Kontrolní obrázek


Po odeslání formuláře prosím vyčkejte na oznamovací hlášku o tom, že odeslání proběhlo v pořádku. Teprve po té můžete webovou stránku zavřít. Děkujeme.



* Pole označená modře jsou povinná.