Nábor a výběr zaměstnanců
Personální a rozvojové poradenství

Otevřené pozice

   Filtr podle lokality   


peopledrive   Elektroprojektant
peopledrive   Finanční a controlling manažer
peopledrive   Team leader kvality / bez směn
peopledrive   Kontrolor vstupní kvality
peopledrive   Specialista dodavatelské kvality / SQA
peopledrive   Technik kvality
peopledrive   Network Engineer
peopledrive   Datacenter Engineer / Architekt datových center





Elektroprojektant

vloženo: 2023-07-24 13:19:45

Našim VIP klientem je brněnská progresivní firma, která roky působí v oblasti průmyslové automatizace a vývoje technologií pro EOL testing. Tým elektroprojektantů, systémových inženýrů a PLC programátorů vyvíjí a staví robotické stroje pro optické testování elektrotechniky v automotiv a dalších odvětvích. Jak říká jeden z nich, "Na práci u nás mě baví, že jsem u celého procesu vzniku mašiny od A do Z. Jsme tu super parta a učíme se od sebe navzájem. Jsme malá firma, která dělá velké věci, a to mě na tom baví."

 

Chcete využít a posouvat svoje zkušenosti? Tady se pracuje s nejmodernějšími technologiemi. Hledáte zaměstnavatele, který investuje do vzdělání a růstu svých lidí? Tady jednatelé investují více než polovinu zisku do vývoje a rozvoje svých lidí. Je pro Vás důležitý fajn kolektiv a vedení, které si na nic nehraje? Tady je otevřenost a sdílení jednou z hlavních firemních hodnot.

Jaká práce vás čeká:

  • návrh a tvorba konceptů pro zapojení jednoúčelových elektromechanických strojních zařízení 
  • návrh „rack layout“, zapojení měřících/komunikačních částí, zapojení bezpečnostních obvodů
  • analýza potřeb zákazníka a celého projektového týmu v kontextu budoucího strojního zařízení
  • tvorba elektrotechnické dokumentace v Eplanu vč. kusovníku pro strojní zařízení
  • vyhledávání a výběr potřebných komponentů a komunikace s týmem
  • průběžné testování a úpravy konceptu dle komunikace s kolegy z montáže, kvality a projektového managementu

Co vám firma nabízí:

  • především velkou příležitost profesní seberealizace v týmu, kde otevřenost, férovost a sdílení patří mezi hlavní hodnoty
  • zázemí high-tech firmy, která investuje polovinu zisku do vývoje technologie a rozvoje svých lidí (školení, certifikace, eventy sdílení napříč firmou aj.)
  • nadstandardní finanční odměnu vč. půlroční valorizace z pohledu pracovního trhu i vašich individuálních výkonů
  • pracovní smlouvu na dobu neurčitou už od začátku pracovního poměru
  • 25 dní dovolené a maximální stravenkový paušál je samozřejmostí
  • flexibilní pracovní doba (core jádro 9-14 hod)
  • příjemné klidné prostředí výborně dostupné autem i MHD (kousek do města i do přírody)
  • nově zrekonstruované prostory vč. kolárny, sprch, terasy, kde se griluje a slaví různá výročí

Co je na pozici důležité:

  • praxe na obdobné pozici
  • praktická zkušenost s programem Eplan
  • kvalifikace v elektrotechnice dle vyhlášky 50, minimálně § 10 (podle nové vyhlášky § 7)
  • znalost AJ výhodou (není podmínkou)
  • aktivní ŘP výhodou (není podmínkou)

Místo výkonu práce:

  • Brno - město

 

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

  

Kontakt:

  • Alexander Horák, alexander.horak@peopledrive.cz, 720 245 345

Odpovědět na inzerát     





Finanční a controlling manažer

vloženo: 2023-01-26 15:44:54

Náš VIP klient, český výrobce a celosvětový dodavatel, rozšiřuje svoji tradiční výrobu a hledá zkušeného finančního manažera s přesahem do controllingu. Společnost prosperuje na českém trhu přes 15 let a mezi své hlavní kvality řadí svůj stabilní tým lidí. Pod deštníkem zahraničního holdingu s více než 100letou tradicí nyní firma prochází dynamickým růstem v podobě zavádění nových výrobních programů. Profesní rozvoj a odborné výzvy jsou tedy rozhodně na předních příčkách toho, na co se můžete na této pozici těšit. Hledáme člověka s úspěšnou praxí ve financích, controllingu a účetnictví výrobní společnosti, který má rád dynamické prostředí a láká jej vést a motivovat menší tým.

Jaké budou vaše odpovědnosti:

  • komplexní řízení financí, především controllingu a účetnictví v menším výrobním závodě, který bude v následujících letech výrazně expandovat
  • vedení a motivace týmu do 5 lidí, časem 5-10 lidí (controlloři, účetní atd.)
  • analýza rozpočtovaných, předpokládaných a uskutečněných hodnot, analýza nákladových středisek
  • tvorba forecastů a rozpočtů ve spolupráci s vedením české společnosti i zástupci zahraničního holdingu
  • kalkulace výrobních nákladů pro různé výrobní programy u zakázkové i sériové výroby
  • zodpovědnost za celý proces controllingu vč. jeho neustálého zlepšování v kontextu změn souvisejících s expanzí výroby
  • vyhodnocení, návrhy a realizace nápravných opatření s cílem nastavit funkční a efektivní nástroje
  • podpora a poradenství českému i zahraničnímu vedení s cílem efektivního finančního řízení výroby a firmy celkově
  • zodpovědnost za denní controllingové úkoly, reporting na měsíční, čtvrtletní a roční bázi
  • správa smluvní dokumentace, rozvoj ERP systému

Co vám zaměstnavatel nabízí:

  • možnost uplatnit své zkušenosti ve firmě, která chce investovat do růstu sebe i svých lidí
  • fixní mzdu odpovídají profilu pozice a vašim zkušenostem + měsíční prémie (již od zkušební doby) + roční bonusy
  • automobil i pro soukromé účely
  • flexibilní pracovní dobu, možnost nadpracovat si hodiny, příp. občas využít home office
  • odborné vzdělávání, příležitost služebních výjezdů po Evropě
  • příspěvek na penzijní pojištění
  • příspěvek na dopravu
  • příspěvek na volnočasové aktivity
  • dotované stravování přímo na pracovišti
  • jistotu zaměstnání ve firmě, které nehrozí dopady ekonomické krize

Jak si představujeme vhodného uchazeče:

  • VŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru (v případě jiného směru odpovídající dlouholetá praxe)
  • min. 7 let praxe ve financích a controllingu výrobní společnosti, min. 2 roky praxe v manažerské roli
  • výhodou je zkušenost se změnami v oblastech jako vlastnická struktura, výrobní programy, nákladová střediska atd.
  • angličtina nebo němčina na středně pokročilé úrovni
  • pokročilou znalost MS Excel, zbylé programy MS Office uživatelsky
  • schopnost rychle se zorientovat v problematice a interním systému (výhodou je zkušenost s programy Helios či SAP)
  • baví vás nastavovat procesy, hledat prostor ke zlepšení a své návrhy umíte adekvátně prosadit
  • jste rád/a příkladem pro druhé, chcete vést, mentorovat a koučovat druhé

Místo výkonu práce:

  • Plzeňský kraj

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Kontakt:

  • Tereza Nečasová, 774 860 369

Odpovědět na inzerát     





Team leader kvality / bez směn

vloženo: 2023-01-19 10:03:40

Český výrobce a celosvětový dodavatel profesionálního gastro vybavení, náš VIP klient, rozšiřuje svoji tradiční výrobu a do týmu kvality hledá zkušeného člověka, který má technické myšlení a baví ho mentorovat a motivovat druhé. Společnost prosperuje na českém trhu více než 15 let a mezi své hlavní kvality řadí svůj stabilní tým lidí. "Všichni se tu známe a držíme při sobě, " říká paní HR manažerka. Pod deštníkem zahraničního holdingu s více než 100letou tradicí nyní firma prochází dynamickým růstem v podobě zavádění nových výrobních programů.

Jaké budou vaše hlavní odpovědnosti:

  • řízení kvality výroby profesionální gastro vybavení z ušlechtilé oceli
  • vedení menšího týmu kvality (technik kvality, vstupní kontrola, administrativa)
  • plánování personálního obsazení v komunikaci s manažerem kvality
  • motivace, hodnocení, školení, rozvoj a další aktivity související s vedením lidí
  • spolupráci při řešení reklamací, jednání s dodavateli a výrobou
  • nastavování, průběžná kontrola a zlepšování procesů v rámci dané oblasti
  • zodpovědnost za dodržování norem a standardů
  • zapojení do interních auditů a analýz
  • tvorba interních směrnic kvality dle norem ISO a standardů odvětví
  • zodpovědnost za technickou dokumentaci a kontrolní techniku

Ve firmě si zakládají na příjemné atmosféře a férovém jednání a to platí jak pro mistry ve výrobě, tak nejvyšší management. Tato pozice spadá pod manažera kvality, který je přímo podřízen jednateli české firmy. Jedná se o práci v kanceláři s aktivním kontaktem s výrobou. Začátek pracovní doby je flexibilní a na pozici nejsou směny.

Co vám zaměstnavatel nabízí:

  • fixní mzdu odpovídají profilu pozice a vašim zkušenostem + měsíční prémie (již od zkušební doby) + roční bonusy + každoroční navyšování mzdy
  • celkem 25 dní dovolené / rok vč. sick days
  • flexibilní pracovní dobu (bez směn) a možnost nadpracovat si hodiny
  • možnost zužitkovat zkušenosti ve firmě, která investuje do svého růstu a rozvoje svých zaměstnanců
  • školení a pracovní kurzy vč. 4 úrovní angličtiny
  • celkem 25 dní dovolené / rok vč. sick days
  • příspěvek na dopravu až 2500 Kč
  • příspěvek na penzijní pojištění
  • další zaměstnanecké benefity přes program eBenefity
  • dotované stravování přímo ve fabrice - 4 jídla na výběr, 34 Kč / jídlo, bageterie s pestrým výběrem - ceny do 10 Kč, káva zdarma
  • a hlavně jistotu zaměstnání ve firmě, které nehrozí dopady ekonomické krize

Co se od vás očekává:

  • SŠ technického směru
  • úspěšná praxe v oboru kvality ve výrobní společnosti (čtení výkresové dokumentace, znalost kovovýroby, znalost ISO norem 9011, 14001)
  • ambice a potenciál přijmout odpovědnosti vedoucího, mentorovat, vést a motivovat druhé
  • angličtina na komunikativní úrovni (čtení výkresové dokumentace, komunikace po emailu)
  • MS Office na uživatelské úrovni

Místo výkonu práce:

  • Domažlice

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Kontakt:

  • Tereza Nečasová, 774 860 369

Odpovědět na inzerát     





Kontrolor vstupní kvality

vloženo: 2022-10-30 21:27:18

Hledáte fyzicky nenáročnou, ale technicky zajímavou práci vhodnou i pro absolventy s výučním listem? Český výrobce a celosvětový dodavatel profesionálního gastro vybavení, náš VIP klient, rozšiřuje svoji výrobu v Domažlicích a do týmu kvality hledá novou posilu. Jedná se o fabriku s 15letou tradicí, která mezi své hlavní kvality řadí svůj stabilní tým lidí. "Všichni se tu známe a držíme při sobě," říká paní personální ředitelka. Výrobky z této fabriky využívají restaurace a kuchyně v prestižních hotelích, na zaoceánských lodích, aerolinky či nemocnice. Za touto českou společností stojí zahraniční holding s více než 100letou tradicí a nyní společně rozšiřují výrobní portfolio a profesionální kávovary a komponenty do nich.

Co přesně tato práce obnáší:

  • kontrola vstupního materiálu a komponentů před jejich zaskladněním a evidencí v systémech
  • namátkové měření rozměrů, kontrola barvy, povahy materiálu a dalších vlastností dle výkresové dokumentace a nastavených standardů
  • vystavování protokolů o kontrolách a měřeních, zápis do interního systému
  • hlášení neshodných kusů, iniciace nápravných opatření a následné ověření účinnosti nápravy
  • předložení používaných měřidel k pravidelné kalibraci dle harmonogramu
  • zajištění přejímek zákazníků nebo inspekčních organizací
  • nejedná se o fyzicky náročnou práci, kombinace nenáročné manuální a pečlivé technické a administrativní práce

Co za vaši práci dostanete:

  • odpovídající odměnu - fixní mzda + měsíční prémie (již od zkušební doby) + vánoční bonusy + každoroční navýšení fixní mzdy
  • celkem 25 dní dovolené / rok vč. sick days
  • příspěvek na dopravu až 2500 Kč
  • příspěvek na penzijní pojištění
  • další zaměstnanecké benefity přes program eBenefity
  • školení a pracovní kurzy vč. 4 úrovní angličtiny
  • dotované stravování přímo ve fabrice - 4 jídla na výběr, 34 Kč / jídlo, bageterie s pestrým výběrem - ceny do 10 Kč, káva zdarma
  • a hlavně jistotu zaměstnání ve firmě, které nehrozí dopady ekonomické krize

Co se od vás očekává?

  • SŠ / SOU technického směru, anebo dobré technické myšlení
  • schopnost práce na PC a v interních systémech
  • samostatný a pečlivý přístup
  • výhodou je zkušenost na odbobné pozici a základní angličtina (čtení výkresové dokumentace)

Možnost nástupu:

  • Domažlice

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Kontakt:

  • Tereza Nečasová, 774 860 369

Odpovědět na inzerát     





Specialista dodavatelské kvality / SQA

vloženo: 2022-10-20 14:07:28

Český výrobce a celosvětový dodavatel profesionálního gastro vybavení, náš VIP klient, rozšiřuje svoji tradiční výrobu a do týmu kvality hledá zkušeného člověka, který má technické myšlení a baví ho vyjednávat. Společnost prosperuje na českém trhu více než 15 let a mezi své hlavní kvality řadí svůj stabilní tým lidí. "Všichni se tu známe a držíme při sobě, " říká paní HR manažerka. Pod deštníkem zahraničního holdingu s více než 100letou tradicí nyní firma prochází dynamickým růstem v podobě zavádění nových výrobních programů. Profesní rozvoj a odborné výzvy jsou tedy rozhodně na předních příčkách toho, na co se můžete na této pozici těšit.

Jaké budou vaše hlavní odpovědnosti:

  • pravidelná komunikace s dodavateli ohledně kvality dodávaných materiálů, komponentů a výrobků
  • řešení reklamací a objednávek od zákazníků, návrhy a vyjednávání nápravných opatření
  • komunikace napříč odděleními výroby, kvality a nákupu
  • úzká spolupráce s nákupčím při hledání nových dodavatelů, změnách dodavatelského řetězce apod.
  • aktivní zapojení do výběrových řízení, příp. návštěvy dodavatelů v tandemu s nákupčím
  • vedení dodavatelských / interních auditů s využitím nástrojů kvality, správa související dokumentace
  • pravidelné analýzy a reporting s cílem neustálého zlepšování kvality a efektivity procesů

Ve firmě si zakládají na příjemné atmosféře a férovém jednání a to platí jak pro mistry ve výrobě, tak nejvyšší management. Tato pozice spadá pod manažera kvality, který je přímo podřízen jednateli české firmy. Láká vás občas pracovně vycestovat, případně časem vést svůj vlastní tým? Zde je to velmi reálné! Tím, jak bude firma přebírat ze zahraniční další výrobní programy, bude potřeba obnovit dodavatelský řetězec a za novými dodavateli s nákupčím vycestovat. Stejně tak poroste tým kvality a časem bude třeba více lidí, kteří chtějí mentorovat, vést a motivovat druhé.

Co vám zaměstnavatel nabízí:

  • fixní mzdu odpovídají profilu pozice a vašim zkušenostem + měsíční prémie (již od zkušební doby) + roční bonusy + každoroční navyšování mzdy
  • celkem 25 dní dovolené / rok vč. sick days
  • flexibilní pracovní dobu, možnost nadpracovat si hodiny a občas pracovat z domu
  • odborné vzdělávání vč. jazykových kurzů, příležitost služebních výjezdů po Evropě
  • příspěvek na penzijní pojištění
  • příspěvek na dopravu až 2500 Kč
  • příspěvek na volnočasové aktivity
  • dotované stravování přímo ve fabrice - 4 jídla na výběr, 34 Kč / jídlo, bageterie s pestrým výběrem - ceny do 10 Kč, káva zdarma
  • jistotu zaměstnání ve firmě, které nehrozí dopady ekonomické krize

Jaké předpoklady byste měli mít:

  • SŠ/VŠ vzdělání - ideálně technického směru, anebo dobré technické myšlení
  • úspěšná praxe na obdobné pozici - vyjednávání s dodavateli, kontrola kvality
  • středně pokročilá znalost angličtiny
  • pokročilá znalost MS Office
  • velmi dobré komunikační a vyjednávací dovednosti

Místo výkonu práce:

  • Domažlice

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Kontakt:

  • Tereza Nečasová, 774 860 3698

Odpovědět na inzerát     





Technik kvality

vloženo: 2022-10-10 21:35:24

Český výrobce a celosvětový dodavatel profesionálního gastro vybavení, náš VIP klient, rozšiřuje svoji výrobu v Domažlicích a do týmu kvality hledá novou posilu. Jedná se o fabriku s 15letou tradicí a stabilním týmem lidí, kteří se všichni znají a drží při sobě. Jejich výrobky využívají restaurace a kuchyně v prestižních hotelích, na zaoceánských lodích, aerolinky či nemocnice. Za touto českou společností stojí zahraniční holding s více než 100letou tradicí a nyní společně rozšiřují výrobní portfolio a profesionální kávovary a komponenty do nich.

Představte si značkový kávovar, který kvalitou, funkcemi a stylem odpovídá těm nejnáročnějším milovníkům kávy. Vašim úkolem by byla průběžná kontrola a nápravy v průběhu celé výroby kávovaru či jednotlivých součástek od A do Z tak, aby byl zákazník s konečným výrobkem maximálně spokojen. Jedná se o pestrou práci na půl v kanceláři a na půl ve výrobě. Líbí se Vám taková představa? Hledáme člověka, který má technické vzdělání, umí číst výkresovou dokumentaci a má praxi v podobném oboru.

Co přesně tato práce obnáší:

  • provádění vstupních kontrol komponentů, mezioperačních revizí a výstupních kontrol hotových výrobků dle dokumentace
  • analýza nedostatků na základě vlastních zjištění, příp. podnětů kolegů či reklamací odběratele
  • tvorba a testování nápravných a preventivních návrhů s cílem maximalizace kvality a efektivity výroby
  • průběžná evidence kontrol a vyhotovení zpráv a reportů k dalšímu použití v rámci firmy
  • spolutvorba interních směrnic kvality dle norem ISO a standardů odvětví
  • zodpovědnost za technickou dokumentaci a kontrolní techniku související s výkonem práce
  • jednání s dodavateli, kolegy z kvality, výroby a nákupu

Ve firmě si zakládají na příjemné atmosféře a férovém jednání a to platí jak pro mistry ve výrobě, tak nejvyšší management. Tato pozice spadá pod manažera kvality, který je přímo podřízen jednateli české firmy. Láká vás časem vést svůj vlastní tým? Zde je to velmi reálné! Tím, jak bude firma přebírat ze zahraniční další výrobní programy, tým kvality poroste a časem bude potřeba team leader, který povede tým několika techniků a kontrolorů.

Co za vaši práci dostanete:

  • odpovídající odměnu - fixní mzda + měsíční prémie (již od zkušební doby) + vánoční bonusy + každoroční navýšení fixní mzdy
  • možnost profesního růstu ve firmě, která investuje do svého růstu a bude potřebovat odborníky i vedoucí
  • školení a pracovní kurzy vč. 4 úrovní angličtiny
  • celkem 25 dní dovolené / rok vč. sick days
  • příspěvek na dopravu až 2500 Kč
  • příspěvek na penzijní pojištění
  • další zaměstnanecké benefity přes program eBenefity
  • dotované stravování přímo ve fabrice - 4 jídla na výběr, 34 Kč / jídlo, bageterie s pestrým výběrem - ceny do 10 Kč, káva zdarma
  • a hlavně jistotu zaměstnání ve firmě, které nehrozí dopady ekonomické krize

Co se od vás očekává:

  • SŠ / SOU technického směru
  • praxe v podobném oboru (čtení výkresové dokumentace, znalost kovovýroby, znalost ISO norem 9011, 14001)
  • angličtina na komunikativní úrovni (čtení výkresové dokumentace, komunikace po emailu)
  • MS Office na uživatelské úrovni

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Kontakt:

  • Tereza Nečasová, tereza.necasova@peopledrive.cz, +420 774 860 369

Odpovědět na inzerát     





Network Engineer

vloženo: 2021-06-12 21:27:07

Pro našeho klienta, progresivní a rychle rostoucí českou společnost s unikátním know-how v oblasti síťové infrastruktury a IT bezpečnosti, hledáme nového člena týmu, zapáleného Network Engineera / konzultanta. Firma se za pět let vypracovala mezi hlavní konkurenty na trhu IT infrastruktury a jejími klienty jsou přední české i nadnárodní společnosti. Chcete se učit od těch nejlepších v oboru a síťařina vám není cizí? Oceňujete příjemné nekorporátní prostředí a dostatečný prostor k vzdělávání a rozvoji IT skillů? Pak jste náš člověk!

Jaká práce vás čeká?

  • návrhy, rozvoj, implementace a konfigurace sítí nebo jejich servis a provoz v největších datových centrech i pobočkách zákazníků v ČR i zahraničí (uplatnění pro vás máme, ať už vás láká implementační či servisní role či oboje)
  • práce s pokročilými síťovými technologiemi (SDN, SDA, SD-WAN, aplikační loadbalancing, moderní firewally)
  • proklientská technická konzultace, kdy jako profesionál máte přehled a rozumíte vazbám mezi jednotlivými systémy zákazníka
  • prezentace a konzultace navrhovaných řešení s kolegy i zákazníky
  • tvorba / spolutvorba analýz a koncepcí budoucí podoby síťové vrstvy zákazníků
  • pravidelná školení v ČR i zahraničí a celkové zvyšování odbornosti

Co vám za takovou práci nabízíme?

  • především přátelský kolektiv a super vedení, které si na nic nehraje
  • nekorporátní prostředí menší firmy, kde si můžete vyzkoušet různé technické role na projektech
  • investice do vašeho technického vzdělání a rozvoje skill-setu, dostatečný prostor pro vlastní seberozvoj
  • možnost učit se od největších špiček v oboru a řešit ty nejkomplikovanější výzvy u klientů
  • 5 týdnů dovolené je zde samozřejmostí, stejně tak 150 Kč na stravné za odpracovaný den
  • 5000 Kč měsíční budget na benefity (sami rozhodujete, jestli chcete multisportku, lístky do kina, dovolenou atd.)
  • zdarma program nadstandardní zdravotní péče se slevou pro rodinu (hloubkový screening, přednostní prohlídky aj.)
  • notebook a telefon vč. nevýhodnějšího tarifu pro celou rodinu
  • flexibilní začátek a konec pracovní doby, možnost občasného home office
  • firemní akce a výjezdy
  • příjemné a klidné kanceláře v blízkosti metra Strašnická
  • možnost práce na IČO

Co od vás budeme potřebovat?

  • pokročilá znalost síťových technologií (protokoly TCP/IP, IPv6, DNS, směrovací protokoly)
  • některé z technických certifikací výhodou - Cisco, Arista, Aruba, PaloAlto, Fortinet, CheckPoint
  • znalost konfigurace síťových prvků (přepínače, směrovače, firewally)
  • znalost technologie Cisco ACI výhodou
  • ochota pracovat samostatně a zodpovědně řešit svěřené úkoly
  • chuť učit se novým technologiím a celkově na sobě neustále pracovat
  • anglický jazyk na komunikativní úrovni - většinou pasivní příjem informací (školení, manuály, helpdesky), občasné využití u klienta
  • český / slovenský jazyk na plynulé úrovni
  • ŘP skupiny B výhodou

Místo výkonu práce:

  • Praha 10

Možnost nástupu:

  • ihned nebo podle individuální domluvy

Kontakt:

  • Tereza Nečasová, tereza.necasova@peopledrive.cz, +420 774 860 369

Odpovědět na inzerát     





Datacenter Engineer / Architekt datových center

vloženo: 2021-03-08 15:31:23

Pro našeho klienta, progresivní a rychle rostoucí českou společnost s unikátním know-how v oblasti síťové infrastruktury a IT bezpečnosti, hledáme nového člena týmu, zapáleného Datacenter Engineera / konzultanta. Firma se za pět let vypracovala mezi hlavní konkurenty na trhu IT infrastruktury a jejími klienty jsou přední české i nadnárodní společnosti. Chcete se učit od těch nejlepších v oboru a správa datacenter vám není cizí? Oceňujete příjemné nekorporátní prostředí a dostatečný prostor k vzdělávání a rozvoji IT skillů? Pak jste náš člověk!

Jaká práce vás čeká?

  • návrhy, konfigurace a provoz infrastruktury datových center zákazníků firmy
  • analýza vazeb mezi jednotlivými infrastrukturními systémy zákazníka
  • instalace, implementace a správa diskových polí
  • řešení komplexních úloh při návrhu architektury systému
  • nastavení a instalace zálohovacího systému
  • návrhy řešení pro on-premise datová centra i cloudy
  • tvorba související technické dokumentace
  • pravidelná školení v ČR i zahraničí a celkové zvyšování odbornosti

Co vám za takovou práci nabízíme?

  • především přátelský kolektiv a super vedení, které si na nic nehraje
  • nekorporátní prostředí menší firmy, kde si můžete vyzkoušet různé technické role na projektech
  • investice do vašeho technického vzdělání a rozvoje skill-setu, dostatečný prostor pro vlastní seberozvoj
  • možnost učit se od největších špiček v oboru a řešit ty nejkomplikovanější výzvy u klientů
  • 5 týdnů dovolené je zde samozřejmostí, stejně tak 150 Kč na stravné za odpracovaný den
  • 5000 Kč měsíční budget na benefity (sami rozhodujete, jestli chcete multisportku, lístky do kina, dovolenou atd.)
  • zdarma program nadstandardní zdravotní péče se slevou pro rodinu (hloubkový screening, přednostní prohlídky aj.)
  • notebook a telefon vč. nevýhodnějšího tarifu pro celou rodinu
  • flexibilní začátek a konec pracovní doby, možnost občasného home office
  • firemní akce a výjezdy
  • příjemné a klidné kanceláře v blízkosti metra Strašnická
  • možnost práce na IČO

Co od vás budeme potřebovat?

  • pokročilou znalost virtualizačních platforem (VMware, KVM, Hyper-V) – výhodou detailní znalost alespoň jedné z nich
  • některé z technických certifikací DELL, HPE výhodou
  • pokročilou znalost operačních systémů (Linux, Windows, komerční unixy)
  • zkušenosti s návrhem a realizací infrastrukturních systémů (servery, disková pole, zálohování, virtualizace, automatizace a orchestrace)
  • schopnost psát skripty v shell, python, perl, případně jiných výhodou
  • znalost open source technologie Docker, Swarm, Kubernetes výhodou
  • alespoň částečnou znalost programování - výhodou
  • praktickou zkušenost s instalacemi a provozováním serverů a diskových polí
  • znalost Cloud technologií (Azure, AWS, Google)
  • ochotu pracovat samostatně a zodpovědně řešit svěřené úkoly
  • chuť učit se novým technologiím a pracovat na sobě
  • anglický jazyk na komunikativní úrovni - většinou pasivní příjem informací (školení, manuály, helpdesky), občasné využití u klienta
  • český / slovenský jazyk na plynulé úrovni
  • ŘP skupiny B

Místo výkonu práce:

  • Praha 10

Možnost nástupu:

  • ihned nebo podle individuální domluvy

Kontakt:

  • Tereza Nečasová, tereza.necasova@peopledrive.cz, +420 774 860 369

Odpovědět na inzerát