Našim VIP klientem je brněnská progresivní firma, která roky působí v oblasti průmyslové automatizace a vývoje technologií pro EOL testing. Tým elektroprojektantů, systémových inženýrů a PLC programátorů vyvíjí a staví robotické stroje pro optické testování elektrotechniky v automotiv a dalších odvětvích. Jak říká jeden z nich, "Na práci u nás mě baví, že jsem u celého procesu vzniku mašiny od A do Z. Jsme tu super parta a učíme se od sebe navzájem. Jsme malá firma, která dělá velké věci, a to mě na tom baví."
Chcete využít a posouvat svoje zkušenosti? Tady se pracuje s nejmodernějšími technologiemi. Hledáte zaměstnavatele, který investuje do vzdělání a růstu svých lidí? Tady jednatelé investují více než polovinu zisku do vývoje a rozvoje svých lidí. Je pro Vás důležitý fajn kolektiv a vedení, které si na nic nehraje? Tady je otevřenost a sdílení jednou z hlavních firemních hodnot.
Jaká práce vás čeká:
návrh a tvorba konceptů pro zapojení jednoúčelových elektromechanických strojních zařízení
návrh „rack layout“, zapojení měřících/komunikačních částí, zapojení bezpečnostních obvodů
analýza potřeb zákazníka a celého projektového týmu v kontextu budoucího strojního zařízení
tvorba elektrotechnické dokumentace v Eplanu vč. kusovníku pro strojní zařízení
vyhledávání a výběr potřebných komponentů a komunikace s týmem
průběžné testování a úpravy konceptu dle komunikace s kolegy z montáže, kvality a projektového managementu
Co vám firma nabízí:
především velkou příležitost profesní seberealizace v týmu, kde otevřenost, férovost a sdílení patří mezi hlavní hodnoty
zázemí high-tech firmy, která investuje polovinu zisku do vývoje technologie a rozvoje svých lidí (školení, certifikace, eventy sdílení napříč firmou aj.)
nadstandardní finanční odměnu vč. půlroční valorizace z pohledu pracovního trhu i vašich individuálních výkonů
pracovní smlouvu na dobu neurčitou už od začátku pracovního poměru
25 dní dovolené a maximální stravenkový paušál je samozřejmostí
flexibilní pracovní doba (core jádro 9-14 hod)
příjemné klidné prostředí výborně dostupné autem i MHD (kousek do města i do přírody)
nově zrekonstruované prostory vč. kolárny, sprch, terasy, kde se griluje a slaví různá výročí
Co je na pozici důležité:
praxe na obdobné pozici
praktická zkušenost s programem Eplan
kvalifikace v elektrotechnice dle vyhlášky 50, minimálně § 10 (podle nové vyhlášky § 7)
znalost AJ výhodou (není podmínkou)
aktivní ŘP výhodou (není podmínkou)
Místo výkonu práce:
Brno - město
Možnost nástupu:
ihned nebo dohodou
Kontakt:
Alexander Horák, alexander.horak@peopledrive.cz, 720 245 345
Náš VIP klient, český výrobce a celosvětový dodavatel, rozšiřuje svoji tradiční výrobu a hledá zkušeného finančního manažera s přesahem do controllingu. Společnost prosperuje na českém trhu přes 15 let a mezi své hlavní kvality řadí svůj stabilní tým lidí. Pod deštníkem zahraničního holdingu s více než 100letou tradicí nyní firma prochází dynamickým růstem v podobě zavádění nových výrobních programů. Profesní rozvoj a odborné výzvy jsou tedy rozhodně na předních příčkách toho, na co se můžete na této pozici těšit. Hledáme člověka s úspěšnou praxí ve financích, controllingu a účetnictví výrobní společnosti, který má rád dynamické prostředí a láká jej vést a motivovat menší tým.
Jaké budou vaše odpovědnosti:
komplexní řízení financí, především controllingu a účetnictví v menším výrobním závodě, který bude v následujících letech výrazně expandovat
vedení a motivace týmu do 5 lidí, časem 5-10 lidí (controlloři, účetní atd.)
analýza rozpočtovaných, předpokládaných a uskutečněných hodnot, analýza nákladových středisek
tvorba forecastů a rozpočtů ve spolupráci s vedením české společnosti i zástupci zahraničního holdingu
kalkulace výrobních nákladů pro různé výrobní programy u zakázkové i sériové výroby
zodpovědnost za celý proces controllingu vč. jeho neustálého zlepšování v kontextu změn souvisejících s expanzí výroby
vyhodnocení, návrhy a realizace nápravných opatření s cílem nastavit funkční a efektivní nástroje
podpora a poradenství českému i zahraničnímu vedení s cílem efektivního finančního řízení výroby a firmy celkově
zodpovědnost za denní controllingové úkoly, reporting na měsíční, čtvrtletní a roční bázi
správa smluvní dokumentace, rozvoj ERP systému
Co vám zaměstnavatel nabízí:
možnost uplatnit své zkušenosti ve firmě, která chce investovat do růstu sebe i svých lidí
fixní mzdu odpovídají profilu pozice a vašim zkušenostem + měsíční prémie (již od zkušební doby) + roční bonusy
automobil i pro soukromé účely
flexibilní pracovní dobu, možnost nadpracovat si hodiny, příp. občas využít home office
odborné vzdělávání, příležitost služebních výjezdů po Evropě
příspěvek na penzijní pojištění
příspěvek na dopravu
příspěvek na volnočasové aktivity
dotované stravování přímo na pracovišti
jistotu zaměstnání ve firmě, které nehrozí dopady ekonomické krize
Jak si představujeme vhodného uchazeče:
VŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru (v případě jiného směru odpovídající dlouholetá praxe)
min. 7 let praxe ve financích a controllingu výrobní společnosti, min. 2 roky praxe v manažerské roli
výhodou je zkušenost se změnami v oblastech jako vlastnická struktura, výrobní programy, nákladová střediska atd.
angličtina nebo němčina na středně pokročilé úrovni
pokročilou znalost MS Excel, zbylé programy MS Office uživatelsky
schopnost rychle se zorientovat v problematice a interním systému (výhodou je zkušenost s programy Helios či SAP)
baví vás nastavovat procesy, hledat prostor ke zlepšení a své návrhy umíte adekvátně prosadit
jste rád/a příkladem pro druhé, chcete vést, mentorovat a koučovat druhé
Český výrobce a celosvětový dodavatel profesionálního gastro vybavení, náš VIP klient, rozšiřuje svoji tradiční výrobu a do týmu kvality hledá zkušeného člověka, který má technické myšlení a baví ho mentorovat a motivovat druhé. Společnost prosperuje na českém trhu více než 15 let a mezi své hlavní kvality řadí svůj stabilní tým lidí. "Všichni se tu známe a držíme při sobě, " říká paní HR manažerka. Pod deštníkem zahraničního holdingu s více než 100letou tradicí nyní firma prochází dynamickým růstem v podobě zavádění nových výrobních programů.
Jaké budou vaše hlavní odpovědnosti:
řízení kvality výroby profesionální gastro vybavení z ušlechtilé oceli
vedení menšího týmu kvality (technik kvality, vstupní kontrola, administrativa)
plánování personálního obsazení v komunikaci s manažerem kvality
motivace, hodnocení, školení, rozvoj a další aktivity související s vedením lidí
spolupráci při řešení reklamací, jednání s dodavateli a výrobou
nastavování, průběžná kontrola a zlepšování procesů v rámci dané oblasti
zodpovědnost za dodržování norem a standardů
zapojení do interních auditů a analýz
tvorba interních směrnic kvality dle norem ISO a standardů odvětví
zodpovědnost za technickou dokumentaci a kontrolní techniku
Ve firmě si zakládají na příjemné atmosféře a férovém jednání a to platí jak pro mistry ve výrobě, tak nejvyšší management. Tato pozice spadá pod manažera kvality, který je přímo podřízen jednateli české firmy. Jedná se o práci v kanceláři s aktivním kontaktem s výrobou. Začátek pracovní doby je flexibilní a na pozici nejsou směny.
Co vám zaměstnavatel nabízí:
fixní mzdu odpovídají profilu pozice a vašim zkušenostem + měsíční prémie (již od zkušební doby) + roční bonusy + každoroční navyšování mzdy
celkem 25 dní dovolené / rok vč. sick days
flexibilní pracovní dobu (bez směn) a možnost nadpracovat si hodiny
možnost zužitkovat zkušenosti ve firmě, která investuje do svého růstu a rozvoje svých zaměstnanců
školení a pracovní kurzy vč. 4 úrovní angličtiny
celkem 25 dní dovolené / rok vč. sick days
příspěvek na dopravu až 2500 Kč
příspěvek na penzijní pojištění
další zaměstnanecké benefity přes program eBenefity
dotované stravování přímo ve fabrice - 4 jídla na výběr, 34 Kč / jídlo, bageterie s pestrým výběrem - ceny do 10 Kč, káva zdarma
a hlavně jistotu zaměstnání ve firmě, které nehrozí dopady ekonomické krize
Co se od vás očekává:
SŠ technického směru
úspěšná praxe v oboru kvality ve výrobní společnosti (čtení výkresové dokumentace, znalost kovovýroby, znalost ISO norem 9011, 14001)
ambice a potenciál přijmout odpovědnosti vedoucího, mentorovat, vést a motivovat druhé
angličtina na komunikativní úrovni (čtení výkresové dokumentace, komunikace po emailu)
Hledáte fyzicky nenáročnou, ale technicky zajímavou práci vhodnou i pro absolventy s výučním listem? Český výrobce a celosvětový dodavatel profesionálního gastro vybavení, náš VIP klient, rozšiřuje svoji výrobu v Domažlicích a do týmu kvality hledá novou posilu. Jedná se o fabriku s 15letou tradicí, která mezi své hlavní kvality řadí svůj stabilní tým lidí. "Všichni se tu známe a držíme při sobě," říká paní personální ředitelka. Výrobky z této fabriky využívají restaurace a kuchyně v prestižních hotelích, na zaoceánských lodích, aerolinky či nemocnice. Za touto českou společností stojí zahraniční holding s více než 100letou tradicí a nyní společně rozšiřují výrobní portfolio a profesionální kávovary a komponenty do nich.
Co přesně tato práce obnáší:
kontrola vstupního materiálu a komponentů před jejich zaskladněním a evidencí v systémech
namátkové měření rozměrů, kontrola barvy, povahy materiálu a dalších vlastností dle výkresové dokumentace a nastavených standardů
vystavování protokolů o kontrolách a měřeních, zápis do interního systému
Český výrobce a celosvětový dodavatel profesionálního gastro vybavení, náš VIP klient, rozšiřuje svoji tradiční výrobu a do týmu kvality hledá zkušeného člověka, který má technické myšlení a baví ho vyjednávat. Společnost prosperuje na českém trhu více než 15 let a mezi své hlavní kvality řadí svůj stabilní tým lidí. "Všichni se tu známe a držíme při sobě, " říká paní HR manažerka. Pod deštníkem zahraničního holdingu s více než 100letou tradicí nyní firma prochází dynamickým růstem v podobě zavádění nových výrobních programů. Profesní rozvoj a odborné výzvy jsou tedy rozhodně na předních příčkách toho, na co se můžete na této pozici těšit.
Jaké budou vaše hlavní odpovědnosti:
pravidelná komunikace s dodavateli ohledně kvality dodávaných materiálů, komponentů a výrobků
řešení reklamací a objednávek od zákazníků, návrhy a vyjednávání nápravných opatření
komunikace napříč odděleními výroby, kvality a nákupu
úzká spolupráce s nákupčím při hledání nových dodavatelů, změnách dodavatelského řetězce apod.
aktivní zapojení do výběrových řízení, příp. návštěvy dodavatelů v tandemu s nákupčím
vedení dodavatelských / interních auditů s využitím nástrojů kvality, správa související dokumentace
pravidelné analýzy a reporting s cílem neustálého zlepšování kvality a efektivity procesů
Ve firmě si zakládají na příjemné atmosféře a férovém jednání a to platí jak pro mistry ve výrobě, tak nejvyšší management. Tato pozice spadá pod manažera kvality, který je přímo podřízen jednateli české firmy. Láká vás občas pracovně vycestovat, případně časem vést svůj vlastní tým? Zde je to velmi reálné! Tím, jak bude firma přebírat ze zahraniční další výrobní programy, bude potřeba obnovit dodavatelský řetězec a za novými dodavateli s nákupčím vycestovat. Stejně tak poroste tým kvality a časem bude třeba více lidí, kteří chtějí mentorovat, vést a motivovat druhé.
Co vám zaměstnavatel nabízí:
fixní mzdu odpovídají profilu pozice a vašim zkušenostem + měsíční prémie (již od zkušební doby) + roční bonusy + každoroční navyšování mzdy
celkem 25 dní dovolené / rok vč. sick days
flexibilní pracovní dobu, možnost nadpracovat si hodiny a občas pracovat z domu
odborné vzdělávání vč. jazykových kurzů, příležitost služebních výjezdů po Evropě
příspěvek na penzijní pojištění
příspěvek na dopravu až 2500 Kč
příspěvek na volnočasové aktivity
dotované stravování přímo ve fabrice - 4 jídla na výběr, 34 Kč / jídlo, bageterie s pestrým výběrem - ceny do 10 Kč, káva zdarma
jistotu zaměstnání ve firmě, které nehrozí dopady ekonomické krize
Jaké předpoklady byste měli mít:
SŠ/VŠ vzdělání - ideálně technického směru, anebo dobré technické myšlení
úspěšná praxe na obdobné pozici - vyjednávání s dodavateli, kontrola kvality
Český výrobce a celosvětový dodavatel profesionálního gastro vybavení, náš VIP klient, rozšiřuje svoji výrobu v Domažlicích a do týmu kvality hledá novou posilu. Jedná se o fabriku s 15letou tradicí a stabilním týmem lidí, kteří se všichni znají a drží při sobě. Jejich výrobky využívají restaurace a kuchyně v prestižních hotelích, na zaoceánských lodích, aerolinky či nemocnice. Za touto českou společností stojí zahraniční holding s více než 100letou tradicí a nyní společně rozšiřují výrobní portfolio a profesionální kávovary a komponenty do nich.
Představte si značkový kávovar, který kvalitou, funkcemi a stylem odpovídá těm nejnáročnějším milovníkům kávy. Vašim úkolem by byla průběžná kontrola a nápravy v průběhu celé výroby kávovaru či jednotlivých součástek od A do Z tak, aby byl zákazník s konečným výrobkem maximálně spokojen. Jedná se o pestrou práci na půl v kanceláři a na půl ve výrobě. Líbí se Vám taková představa? Hledáme člověka, který má technické vzdělání, umí číst výkresovou dokumentaci a má praxi v podobném oboru.
Co přesně tato práce obnáší:
provádění vstupních kontrol komponentů, mezioperačních revizí a výstupních kontrol hotových výrobků dle dokumentace
analýza nedostatků na základě vlastních zjištění, příp. podnětů kolegů či reklamací odběratele
tvorba a testování nápravných a preventivních návrhů s cílem maximalizace kvality a efektivity výroby
průběžná evidence kontrol a vyhotovení zpráv a reportů k dalšímu použití v rámci firmy
spolutvorba interních směrnic kvality dle norem ISO a standardů odvětví
zodpovědnost za technickou dokumentaci a kontrolní techniku související s výkonem práce
jednání s dodavateli, kolegy z kvality, výroby a nákupu
Ve firmě si zakládají na příjemné atmosféře a férovém jednání a to platí jak pro mistry ve výrobě, tak nejvyšší management. Tato pozice spadá pod manažera kvality, který je přímo podřízen jednateli české firmy. Láká vás časem vést svůj vlastní tým? Zde je to velmi reálné! Tím, jak bude firma přebírat ze zahraniční další výrobní programy, tým kvality poroste a časem bude potřeba team leader, který povede tým několika techniků a kontrolorů.
Pro našeho klienta, progresivní a rychle rostoucí českou společnost s unikátním know-how v oblasti síťové infrastruktury a IT bezpečnosti, hledáme nového člena týmu, zapáleného Network Engineera / konzultanta. Firma se za pět let vypracovala mezi hlavní konkurenty na trhu IT infrastruktury a jejími klienty jsou přední české i nadnárodní společnosti. Chcete se učit od těch nejlepších v oboru a síťařina vám není cizí? Oceňujete příjemné nekorporátní prostředí a dostatečný prostor k vzdělávání a rozvoji IT skillů? Pak jste náš člověk!
Jaká práce vás čeká?
návrhy, rozvoj, implementace a konfigurace sítí nebo jejich servis a provoz v největších datových centrech i pobočkách zákazníků v ČR i zahraničí (uplatnění pro vás máme, ať už vás láká implementační či servisní role či oboje)
práce s pokročilými síťovými technologiemi (SDN, SDA, SD-WAN, aplikační loadbalancing, moderní firewally)
proklientská technická konzultace, kdy jako profesionál máte přehled a rozumíte vazbám mezi jednotlivými systémy zákazníka
prezentace a konzultace navrhovaných řešení s kolegy i zákazníky
tvorba / spolutvorba analýz a koncepcí budoucí podoby síťové vrstvy zákazníků
pravidelná školení v ČR i zahraničí a celkové zvyšování odbornosti
Co vám za takovou práci nabízíme?
především přátelský kolektiv a super vedení, které si na nic nehraje
nekorporátní prostředí menší firmy, kde si můžete vyzkoušet různé technické role na projektech
investice do vašeho technického vzdělání a rozvoje skill-setu, dostatečný prostor pro vlastní seberozvoj
možnost učit se od největších špiček v oboru a řešit ty nejkomplikovanější výzvy u klientů
5 týdnů dovolené je zde samozřejmostí, stejně tak 150 Kč na stravné za odpracovaný den
5000 Kč měsíční budget na benefity (sami rozhodujete, jestli chcete multisportku, lístky do kina, dovolenou atd.)
zdarma program nadstandardní zdravotní péče se slevou pro rodinu (hloubkový screening, přednostní prohlídky aj.)
notebook a telefon vč. nevýhodnějšího tarifu pro celou rodinu
flexibilní začátek a konec pracovní doby, možnost občasného home office
firemní akce a výjezdy
příjemné a klidné kanceláře v blízkosti metra Strašnická
Pro našeho klienta, progresivní a rychle rostoucí českou společnost s unikátním know-how v oblasti síťové infrastruktury a IT bezpečnosti, hledáme nového člena týmu, zapáleného Datacenter Engineera / konzultanta. Firma se za pět let vypracovala mezi hlavní konkurenty na trhu IT infrastruktury a jejími klienty jsou přední české i nadnárodní společnosti. Chcete se učit od těch nejlepších v oboru a správa datacenter vám není cizí? Oceňujete příjemné nekorporátní prostředí a dostatečný prostor k vzdělávání a rozvoji IT skillů? Pak jste náš člověk!
Jaká práce vás čeká?
návrhy, konfigurace a provoz infrastruktury datových center zákazníků firmy
analýza vazeb mezi jednotlivými infrastrukturními systémy zákazníka
instalace, implementace a správa diskových polí
řešení komplexních úloh při návrhu architektury systému
nastavení a instalace zálohovacího systému
návrhy řešení pro on-premise datová centra i cloudy
tvorba související technické dokumentace
pravidelná školení v ČR i zahraničí a celkové zvyšování odbornosti
Co vám za takovou práci nabízíme?
především přátelský kolektiv a super vedení, které si na nic nehraje
nekorporátní prostředí menší firmy, kde si můžete vyzkoušet různé technické role na projektech
investice do vašeho technického vzdělání a rozvoje skill-setu, dostatečný prostor pro vlastní seberozvoj
možnost učit se od největších špiček v oboru a řešit ty nejkomplikovanější výzvy u klientů
5 týdnů dovolené je zde samozřejmostí, stejně tak 150 Kč na stravné za odpracovaný den
5000 Kč měsíční budget na benefity (sami rozhodujete, jestli chcete multisportku, lístky do kina, dovolenou atd.)
zdarma program nadstandardní zdravotní péče se slevou pro rodinu (hloubkový screening, přednostní prohlídky aj.)
notebook a telefon vč. nevýhodnějšího tarifu pro celou rodinu
flexibilní začátek a konec pracovní doby, možnost občasného home office
firemní akce a výjezdy
příjemné a klidné kanceláře v blízkosti metra Strašnická
možnost práce na IČO
Co od vás budeme potřebovat?
pokročilou znalost virtualizačních platforem (VMware, KVM, Hyper-V) – výhodou detailní znalost alespoň jedné z nich
některé z technických certifikací DELL, HPE výhodou
pokročilou znalost operačních systémů (Linux, Windows, komerční unixy)
zkušenosti s návrhem a realizací infrastrukturních systémů (servery, disková pole, zálohování, virtualizace, automatizace a orchestrace)
schopnost psát skripty v shell, python, perl, případně jiných výhodou
znalost open source technologie Docker, Swarm, Kubernetes výhodou
alespoň částečnou znalost programování - výhodou
praktickou zkušenost s instalacemi a provozováním serverů a diskových polí
znalost Cloud technologií (Azure, AWS, Google)
ochotu pracovat samostatně a zodpovědně řešit svěřené úkoly
chuť učit se novým technologiím a pracovat na sobě
anglický jazyk na komunikativní úrovni - většinou pasivní příjem informací (školení, manuály, helpdesky), občasné využití u klienta