Nábor a výběr zaměstnanců
Personální a rozvojové poradenství

Otevřené pozice

   Filtr podle lokality   


peopledrive   Inženýr strojového vidění / kamerové systémy
peopledrive   Manažer/ka prodejen s přírodní kosmetikou
peopledrive   Finanční a controlling manažer
peopledrive   Team leader kvality / bez směn
peopledrive   Kontrolor vstupní kvality
peopledrive   Specialista dodavatelské kvality / SQA
peopledrive   Vedoucí provozu
peopledrive   Technik kvality
peopledrive   Rozpočtář - průmyslová automatizace MaR systému
peopledrive   Key Account Manager / Recruiter (flexibilní úvazek, vlastní organizace času – IČO,DPČ nebo PP)
peopledrive   Pojistný matematik – analytik pro finanční modelování
peopledrive   Network Engineer
peopledrive   Datacenter Engineer / Architekt datových center





Inženýr strojového vidění / kamerové systémy

vloženo: 2023-04-26 10:03:04

Našim VIP klientem je brněnská progresivní firma, která roky působí v oblasti průmyslové automatizace a vývoje technologií pro EOL testing. Tým systémových inženýrů, elektroprojektantů a PLC programátorů vyvíjí a tvoří robotické stroje pro testování elektrotechniky v automotiv a dalších odvětvích. Jak říká jeden z nich, "Na práci u nás mě baví, že jsem u celého procesu vzniku mašiny od A do Z. Jsme tu super parta a učíme se od sebe navzájem. Jsme malá firma, která dělá velké věci, a to mě na tom baví."

Chcete využít a posouvat svoje zkušenosti z optiky a elektra? Tady se pracuje s nejmodernějšími technologiemi v oblasti strojového vidění. Hledáte zaměstnavatele, který investuje do vzdělání a růstu svých lidí? Tady jednatel investuje více než polovinu zisku do vývoje a rozvoje svých lidí. Je pro Vás důležitý fajn kolektiv a vedení, které si na nic nehraje? Tady je otevřenost a sdílení jednou z hlavních firemních hodnot.

Pro tuto skvělou firmu hledáme do sekce VISION zapáleného člověka se zkušenostmi s kamerovými systémy.

Jaká práce vás čeká:

  • analýza vzorku produktu, pro něž se bude vyvíjet testovací technologie, vč. pochopení potřeb zákazníka a toho, jaké výstupy očekává
  • výběr vhodného HW jako kamery, objektivy, osvětlení, čtečky kódů, 3D profiloměry, popisovací lasery a další komponenty nutné k efektivnímu testování a získání maximálně validních výstupů
  • testování technologie v kanceláři a následná spolupráce s kolegy na montáži HW komponentů do robotické stroje
  • průběžné testování a úpravy nastavení HW z pohledu optiky a strojového vidění (zaostření, osvětlení, expozice, clona atd.)
  • programování SW aplikace pro kamerovou inspekci, někdy vč. grafického prostředí pro zobrazení výsledků testování a jeho historie
  • pečlivý re-testing s cílem maximální stability inspekce před tím, než je stroj instalován u zákazníka
  • úzká spolupráce s projektantem, PLC programátorem, kolegy z montáže, subdodavateli aj.
  • instalace stroje u zákazníka a uvedení technologie do provozu, následný servis na dálku či u klienta dle situace
  • délka jednoho projektu je 3-6 měsíců, za zákazníkem (nejčastěji Brno a okolí) se většinou jede až ke konci projektu při instalaci / servisu stroje

Co vám firma nabízí:

  • především velkou příležitost profesní seberealizace v týmu, kde otevřenost, férovost a sdílení patří mezi hlavní hodnoty
  • zázemí high-tech firmy, která investuje polovinu zisku do vývoje technologie a rozvoje svých lidí (školení, certifikace, eventy sdílení napříč firmou aj.)
  • nadstandardní finanční odměnu vč. půlroční valorizace z pohledu pracovního trhu i vašich individuálních výkonů
  • pracovní smlouvu na dobu neurčitou už od začátku pracovního poměru
  • 25 dní dovolené a maximální stravenkový paušál je samozřejmostí
  • flexibilní pracovní doba (core jádro 9-14 hod)
  • příjemné klidné prostředí výborně dostupné autem i MHD (kousek do města i do přírody)
  • nově zrekonstruované prostory vč. kolárny, sprch, terasy, kde se griluje a slaví různá výročí

Co je na pozici důležité:

  • znalosti z oblasti optiky a elektra (schopnost parametrizace)
  • zkušenosti s vizuální inspekcí pomocí kamerových technologií (Cognex, Keyence, Basler)
  • SŠ / VŠ technické vzdělání, kvalifikace v elektrotechnice dle §6
  • komunikativní zalost AJ (technická dokumentace, emaily a občasné hovory se zákazníkem)
  • aktivní ŘP a ochota vyjet za zákazníkem (Brno a okolí)

Místo výkonu práce:

  • Brno - město

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Kontakt:

  • Ing. Tereza Nečasová, tereza.necasova@peopledrive.cz, 774 860 369

Odpovědět na inzerát     





Manažer/ka prodejen s přírodní kosmetikou

vloženo: 2023-03-07 14:54:27

Již více než 25 let pečujeme o krásu žen. Staňte se součástí této tradice.

Pro 3 prodejny Yves Rocher v obchodních centrech v Praze hledáme novou kolegyni nebo kolegu na pozici Manažer/ka prodejen.

Máte zkušenost s vedením lidí a současně Vás baví obchod? Hledáte práci v příjemném prostředí plném krásy, barev a vůní? Pak čtěte dál!

Jaká práce vás čeká:

  • vedení a motivace kolektivu kosmetických poradců prodejen, kteří jsou nejdůležitějším článkem v kontaktu se zákazníky
  • hledání optimálních řešení pro zákazníka – zkrátka budete k ruce poradcům, pokud si s něčím neví rady nebo potřebují podporu
  • starost o doplnění a logistiku zboží na prodejně
  • péče o vizuální stránku prodejny
  • komunikace s centrálou YR a regionálním managerem

Co od vás budeme potřebovat:

  • velkou míru samostatnosti, rozhodnosti a sebeorganizovanosti
  • zkušenosti s vedením kolektivu – dokážete tým motivovat a krizové situace umíte řešit s chladnou hlavou
  • zkušenosti s obchodem na obdobné pozici
  • proaktivní jednání a orientaci na zákazníka
  • zájem o vlastní rozvoj
  • nadšení pro kosmetiku a celý svět vůní a krásy

Co za takovou práci nabízíme:

  • velmi příjemné finanční ohodnocení
  • telefon
  • notebook
  • flexibilní pracovní dobu (záleží jen na Vás, jak si vše zorganizujete)
  • možnost osobního rozvoje a vzdělávání v oboru
  • zaměstnaneckou sleva na produkty YR
  • příspěvek na stravenky
  • příspěvek na multisport kartu
  • 4 týdny dovolené a 5 dní Sick Days

Místo výkonu práce:

  • Praha

Možnost nástupu:

  • ihned

Úvazek:

  • Práce na plný úvazek

Kontakt:

  • Lucia Kondrátová, tel.: 775 608 092

Odpovědět na inzerát     





Finanční a controlling manažer

vloženo: 2023-01-26 15:44:54

Náš VIP klient, český výrobce a celosvětový dodavatel, rozšiřuje svoji tradiční výrobu a hledá zkušeného finančního manažera s přesahem do controllingu. Společnost prosperuje na českém trhu přes 15 let a mezi své hlavní kvality řadí svůj stabilní tým lidí. Pod deštníkem zahraničního holdingu s více než 100letou tradicí nyní firma prochází dynamickým růstem v podobě zavádění nových výrobních programů. Profesní rozvoj a odborné výzvy jsou tedy rozhodně na předních příčkách toho, na co se můžete na této pozici těšit. Hledáme člověka s úspěšnou praxí ve financích, controllingu a účetnictví výrobní společnosti, který má rád dynamické prostředí a láká jej vést a motivovat menší tým.

Jaké budou vaše odpovědnosti:

  • komplexní řízení financí, především controllingu a účetnictví v menším výrobním závodě, který bude v následujících letech výrazně expandovat
  • vedení a motivace týmu do 5 lidí, časem 5-10 lidí (controlloři, účetní atd.)
  • analýza rozpočtovaných, předpokládaných a uskutečněných hodnot, analýza nákladových středisek
  • tvorba forecastů a rozpočtů ve spolupráci s vedením české společnosti i zástupci zahraničního holdingu
  • kalkulace výrobních nákladů pro různé výrobní programy u zakázkové i sériové výroby
  • zodpovědnost za celý proces controllingu vč. jeho neustálého zlepšování v kontextu změn souvisejících s expanzí výroby
  • vyhodnocení, návrhy a realizace nápravných opatření s cílem nastavit funkční a efektivní nástroje
  • podpora a poradenství českému i zahraničnímu vedení s cílem efektivního finančního řízení výroby a firmy celkově
  • zodpovědnost za denní controllingové úkoly, reporting na měsíční, čtvrtletní a roční bázi
  • správa smluvní dokumentace, rozvoj ERP systému

Co vám zaměstnavatel nabízí:

  • možnost uplatnit své zkušenosti ve firmě, která chce investovat do růstu sebe i svých lidí
  • fixní mzdu odpovídají profilu pozice a vašim zkušenostem + měsíční prémie (již od zkušební doby) + roční bonusy
  • automobil i pro soukromé účely
  • flexibilní pracovní dobu, možnost nadpracovat si hodiny, příp. občas využít home office
  • odborné vzdělávání, příležitost služebních výjezdů po Evropě
  • příspěvek na penzijní pojištění
  • příspěvek na dopravu
  • příspěvek na volnočasové aktivity
  • dotované stravování přímo na pracovišti
  • jistotu zaměstnání ve firmě, které nehrozí dopady ekonomické krize

Jak si představujeme vhodného uchazeče:

  • VŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru (v případě jiného směru odpovídající dlouholetá praxe)
  • min. 7 let praxe ve financích a controllingu výrobní společnosti, min. 2 roky praxe v manažerské roli
  • výhodou je zkušenost se změnami v oblastech jako vlastnická struktura, výrobní programy, nákladová střediska atd.
  • angličtina nebo němčina na středně pokročilé úrovni
  • pokročilou znalost MS Excel, zbylé programy MS Office uživatelsky
  • schopnost rychle se zorientovat v problematice a interním systému (výhodou je zkušenost s programy Helios či SAP)
  • baví vás nastavovat procesy, hledat prostor ke zlepšení a své návrhy umíte adekvátně prosadit
  • jste rád/a příkladem pro druhé, chcete vést, mentorovat a koučovat druhé

Místo výkonu práce:

  • Plzeňský kraj

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Kontakt:

  • Tereza Nečasová, 774 860 369

Odpovědět na inzerát     





Team leader kvality / bez směn

vloženo: 2023-01-19 10:03:40

Český výrobce a celosvětový dodavatel profesionálního gastro vybavení, náš VIP klient, rozšiřuje svoji tradiční výrobu a do týmu kvality hledá zkušeného člověka, který má technické myšlení a baví ho mentorovat a motivovat druhé. Společnost prosperuje na českém trhu více než 15 let a mezi své hlavní kvality řadí svůj stabilní tým lidí. "Všichni se tu známe a držíme při sobě, " říká paní HR manažerka. Pod deštníkem zahraničního holdingu s více než 100letou tradicí nyní firma prochází dynamickým růstem v podobě zavádění nových výrobních programů.

Jaké budou vaše hlavní odpovědnosti:

  • řízení kvality výroby profesionální gastro vybavení z ušlechtilé oceli
  • vedení menšího týmu kvality (technik kvality, vstupní kontrola, administrativa)
  • plánování personálního obsazení v komunikaci s manažerem kvality
  • motivace, hodnocení, školení, rozvoj a další aktivity související s vedením lidí
  • spolupráci při řešení reklamací, jednání s dodavateli a výrobou
  • nastavování, průběžná kontrola a zlepšování procesů v rámci dané oblasti
  • zodpovědnost za dodržování norem a standardů
  • zapojení do interních auditů a analýz
  • tvorba interních směrnic kvality dle norem ISO a standardů odvětví
  • zodpovědnost za technickou dokumentaci a kontrolní techniku

Ve firmě si zakládají na příjemné atmosféře a férovém jednání a to platí jak pro mistry ve výrobě, tak nejvyšší management. Tato pozice spadá pod manažera kvality, který je přímo podřízen jednateli české firmy. Jedná se o práci v kanceláři s aktivním kontaktem s výrobou. Začátek pracovní doby je flexibilní a na pozici nejsou směny.

Co vám zaměstnavatel nabízí:

  • fixní mzdu odpovídají profilu pozice a vašim zkušenostem + měsíční prémie (již od zkušební doby) + roční bonusy + každoroční navyšování mzdy
  • celkem 25 dní dovolené / rok vč. sick days
  • flexibilní pracovní dobu (bez směn) a možnost nadpracovat si hodiny
  • možnost zužitkovat zkušenosti ve firmě, která investuje do svého růstu a rozvoje svých zaměstnanců
  • školení a pracovní kurzy vč. 4 úrovní angličtiny
  • celkem 25 dní dovolené / rok vč. sick days
  • příspěvek na dopravu až 2500 Kč
  • příspěvek na penzijní pojištění
  • další zaměstnanecké benefity přes program eBenefity
  • dotované stravování přímo ve fabrice - 4 jídla na výběr, 34 Kč / jídlo, bageterie s pestrým výběrem - ceny do 10 Kč, káva zdarma
  • a hlavně jistotu zaměstnání ve firmě, které nehrozí dopady ekonomické krize

Co se od vás očekává:

  • SŠ technického směru
  • úspěšná praxe v oboru kvality ve výrobní společnosti (čtení výkresové dokumentace, znalost kovovýroby, znalost ISO norem 9011, 14001)
  • ambice a potenciál přijmout odpovědnosti vedoucího, mentorovat, vést a motivovat druhé
  • angličtina na komunikativní úrovni (čtení výkresové dokumentace, komunikace po emailu)
  • MS Office na uživatelské úrovni

Místo výkonu práce:

  • Domažlice

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Kontakt:

  • Tereza Nečasová, 774 860 369

Odpovědět na inzerát     





Kontrolor vstupní kvality

vloženo: 2022-10-30 21:27:18

Hledáte fyzicky nenáročnou, ale technicky zajímavou práci vhodnou i pro absolventy s výučním listem? Český výrobce a celosvětový dodavatel profesionálního gastro vybavení, náš VIP klient, rozšiřuje svoji výrobu v Domažlicích a do týmu kvality hledá novou posilu. Jedná se o fabriku s 15letou tradicí, která mezi své hlavní kvality řadí svůj stabilní tým lidí. "Všichni se tu známe a držíme při sobě," říká paní personální ředitelka. Výrobky z této fabriky využívají restaurace a kuchyně v prestižních hotelích, na zaoceánských lodích, aerolinky či nemocnice. Za touto českou společností stojí zahraniční holding s více než 100letou tradicí a nyní společně rozšiřují výrobní portfolio a profesionální kávovary a komponenty do nich.

Co přesně tato práce obnáší:

  • kontrola vstupního materiálu a komponentů před jejich zaskladněním a evidencí v systémech
  • namátkové měření rozměrů, kontrola barvy, povahy materiálu a dalších vlastností dle výkresové dokumentace a nastavených standardů
  • vystavování protokolů o kontrolách a měřeních, zápis do interního systému
  • hlášení neshodných kusů, iniciace nápravných opatření a následné ověření účinnosti nápravy
  • předložení používaných měřidel k pravidelné kalibraci dle harmonogramu
  • zajištění přejímek zákazníků nebo inspekčních organizací
  • nejedná se o fyzicky náročnou práci, kombinace nenáročné manuální a pečlivé technické a administrativní práce

Co za vaši práci dostanete:

  • odpovídající odměnu - fixní mzda + měsíční prémie (již od zkušební doby) + vánoční bonusy + každoroční navýšení fixní mzdy
  • celkem 25 dní dovolené / rok vč. sick days
  • příspěvek na dopravu až 2500 Kč
  • příspěvek na penzijní pojištění
  • další zaměstnanecké benefity přes program eBenefity
  • školení a pracovní kurzy vč. 4 úrovní angličtiny
  • dotované stravování přímo ve fabrice - 4 jídla na výběr, 34 Kč / jídlo, bageterie s pestrým výběrem - ceny do 10 Kč, káva zdarma
  • a hlavně jistotu zaměstnání ve firmě, které nehrozí dopady ekonomické krize

Co se od vás očekává?

  • SŠ / SOU technického směru, anebo dobré technické myšlení
  • schopnost práce na PC a v interních systémech
  • samostatný a pečlivý přístup
  • výhodou je zkušenost na odbobné pozici a základní angličtina (čtení výkresové dokumentace)

Možnost nástupu:

  • Domažlice

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Kontakt:

  • Tereza Nečasová, 774 860 369

Odpovědět na inzerát     





Specialista dodavatelské kvality / SQA

vloženo: 2022-10-20 14:07:28

Český výrobce a celosvětový dodavatel profesionálního gastro vybavení, náš VIP klient, rozšiřuje svoji tradiční výrobu a do týmu kvality hledá zkušeného člověka, který má technické myšlení a baví ho vyjednávat. Společnost prosperuje na českém trhu více než 15 let a mezi své hlavní kvality řadí svůj stabilní tým lidí. "Všichni se tu známe a držíme při sobě, " říká paní HR manažerka. Pod deštníkem zahraničního holdingu s více než 100letou tradicí nyní firma prochází dynamickým růstem v podobě zavádění nových výrobních programů. Profesní rozvoj a odborné výzvy jsou tedy rozhodně na předních příčkách toho, na co se můžete na této pozici těšit.

Jaké budou vaše hlavní odpovědnosti:

  • pravidelná komunikace s dodavateli ohledně kvality dodávaných materiálů, komponentů a výrobků
  • řešení reklamací a objednávek od zákazníků, návrhy a vyjednávání nápravných opatření
  • komunikace napříč odděleními výroby, kvality a nákupu
  • úzká spolupráce s nákupčím při hledání nových dodavatelů, změnách dodavatelského řetězce apod.
  • aktivní zapojení do výběrových řízení, příp. návštěvy dodavatelů v tandemu s nákupčím
  • vedení dodavatelských / interních auditů s využitím nástrojů kvality, správa související dokumentace
  • pravidelné analýzy a reporting s cílem neustálého zlepšování kvality a efektivity procesů

Ve firmě si zakládají na příjemné atmosféře a férovém jednání a to platí jak pro mistry ve výrobě, tak nejvyšší management. Tato pozice spadá pod manažera kvality, který je přímo podřízen jednateli české firmy. Láká vás občas pracovně vycestovat, případně časem vést svůj vlastní tým? Zde je to velmi reálné! Tím, jak bude firma přebírat ze zahraniční další výrobní programy, bude potřeba obnovit dodavatelský řetězec a za novými dodavateli s nákupčím vycestovat. Stejně tak poroste tým kvality a časem bude třeba více lidí, kteří chtějí mentorovat, vést a motivovat druhé.

Co vám zaměstnavatel nabízí:

  • fixní mzdu odpovídají profilu pozice a vašim zkušenostem + měsíční prémie (již od zkušební doby) + roční bonusy + každoroční navyšování mzdy
  • celkem 25 dní dovolené / rok vč. sick days
  • flexibilní pracovní dobu, možnost nadpracovat si hodiny a občas pracovat z domu
  • odborné vzdělávání vč. jazykových kurzů, příležitost služebních výjezdů po Evropě
  • příspěvek na penzijní pojištění
  • příspěvek na dopravu až 2500 Kč
  • příspěvek na volnočasové aktivity
  • dotované stravování přímo ve fabrice - 4 jídla na výběr, 34 Kč / jídlo, bageterie s pestrým výběrem - ceny do 10 Kč, káva zdarma
  • jistotu zaměstnání ve firmě, které nehrozí dopady ekonomické krize

Jaké předpoklady byste měli mít:

  • SŠ/VŠ vzdělání - ideálně technického směru, anebo dobré technické myšlení
  • úspěšná praxe na obdobné pozici - vyjednávání s dodavateli, kontrola kvality
  • středně pokročilá znalost angličtiny
  • pokročilá znalost MS Office
  • velmi dobré komunikační a vyjednávací dovednosti

Místo výkonu práce:

  • Domažlice

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Kontakt:

  • Tereza Nečasová, 774 860 3698

Odpovědět na inzerát     





Vedoucí provozu

vloženo: 2022-10-19 12:24:03

Pro našeho klienta, významnou společnost v odvětví odpadového hospodářství, hledáme klíčového člověka na vedení provozu v okresu Blansko. Máte zkušenosti s vedením týmu o 20+ lidech ve stejném či obdobném oboru (doprava, služby, výroba)? Hledáte pestrou práci a nové výzvy a dokážete se dobře vyrovnat se stresem, který to někdy přináší? Baví vás vést a motivovat lidi a se stejným drivem přistupujete k ekonomice a číslům?

... pak čtěte dál, protože jste asi na správném místě, kde hledáme správné lidi jako vy ...

Jaká práce vás čeká:

  • kompletní řízení provozu, kde se sváží, zpracovává, recykluje a odstraňuje komunální a průmyslový odpad
  • vedení týmu o 2 úrovních - 4 přímí podřízení (technologie, materiálně-technické zázemí, dispečink), celkem přes 50 zaměstnanců
  • plánování a organizace veškerých provozních činností z pohledu technických kapacit, lidských zdrojů, klientských potřeb a ekonomických možností
  • motivace a rozvoj lidí v rámci provozu (tým je zavedený) - vnímání jejich potřeb a reakce na ně, hodnocení, odměňování, nábor aj.
  • řízení rozpočtu a nákladových položek, hledání optimálních řešení
  • jednání (pouze provozní záležitosti) se zástupci firemních zákazníků, měst a obcí a se zástupci orgánů veřejné správy
  • komunikace a reporting nadřízeným, aktivní účast na pravidelných poradách vedení

Na co se můžete těšit:

  • jisté a stabilní zaměstnání v oboru, kterého se nedotýkají krize a ekonomické výkyvy
  • profesní růst ve firmě, která je součástí silné nadnárodní skupiny
  • férový přístup nadřízeného, který ve firmě dlouhodobě působí
  • zavedený tým lidí v daném provozu, kolega "matador", který pomůže s adaptací
  • auto i pro soukromé účely, notebook a mobil je samozřejmostí
  • práci pouze přes týden, volné víkendy a svátky, určitá flexibilita pracovní doby
  • benefity: 5 týdnů dovolené, stravenky 90,- Kč, kafetérie, příspěvek na pojištění odpovědnosti + penzijní připojištění, akciové programy, záchranná síť pro zaměstnance v tíživé situaci, benefity za věrnost
  • zaměstnanecké výhody u různých poskytovatelů produktů a služeb (tel. operátoři, prodejci aut, čerpací stanice, jazykové školy, ochranné oblečení aj.)

Hledáme člověka, který...:

  • pracoval na obdobné pozici minimálně 2 roky vč. vedení 20+ zaměstnanců
  • má SŠ vzdělání (technický obor výhodou)
  • je přirozený leader, který má u druhých respekt, baví ho vést a motivovat lidi
  • rozumí ekonomice provozu a práci s nákladovými položkami
  • samostatně a efektivně plánuje, organizuje, implementuje, řeší, kontroluje a zlepšuje
  • má uživatelskou znalost MS Office
  • je aktivní řidič sk. B
  • velkou výhodou je znalost techniky, technologie a legislativy v oblasti zpracování odpadu (pokud chybí, klient počítá se důkladným zaučením v praxi)

Místo výkonu práce:

  • okres Blansko

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Kontakt: Ing. Tereza Nečasová, tereza.necasova@peopledrive.cz, 774 860 369


Odpovědět na inzerát     





Technik kvality

vloženo: 2022-10-10 21:35:24

Český výrobce a celosvětový dodavatel profesionálního gastro vybavení, náš VIP klient, rozšiřuje svoji výrobu v Domažlicích a do týmu kvality hledá novou posilu. Jedná se o fabriku s 15letou tradicí a stabilním týmem lidí, kteří se všichni znají a drží při sobě. Jejich výrobky využívají restaurace a kuchyně v prestižních hotelích, na zaoceánských lodích, aerolinky či nemocnice. Za touto českou společností stojí zahraniční holding s více než 100letou tradicí a nyní společně rozšiřují výrobní portfolio a profesionální kávovary a komponenty do nich.

Představte si značkový kávovar, který kvalitou, funkcemi a stylem odpovídá těm nejnáročnějším milovníkům kávy. Vašim úkolem by byla průběžná kontrola a nápravy v průběhu celé výroby kávovaru či jednotlivých součástek od A do Z tak, aby byl zákazník s konečným výrobkem maximálně spokojen. Jedná se o pestrou práci na půl v kanceláři a na půl ve výrobě. Líbí se Vám taková představa? Hledáme člověka, který má technické vzdělání, umí číst výkresovou dokumentaci a má praxi v podobném oboru.

Co přesně tato práce obnáší:

  • provádění vstupních kontrol komponentů, mezioperačních revizí a výstupních kontrol hotových výrobků dle dokumentace
  • analýza nedostatků na základě vlastních zjištění, příp. podnětů kolegů či reklamací odběratele
  • tvorba a testování nápravných a preventivních návrhů s cílem maximalizace kvality a efektivity výroby
  • průběžná evidence kontrol a vyhotovení zpráv a reportů k dalšímu použití v rámci firmy
  • spolutvorba interních směrnic kvality dle norem ISO a standardů odvětví
  • zodpovědnost za technickou dokumentaci a kontrolní techniku související s výkonem práce
  • jednání s dodavateli, kolegy z kvality, výroby a nákupu

Ve firmě si zakládají na příjemné atmosféře a férovém jednání a to platí jak pro mistry ve výrobě, tak nejvyšší management. Tato pozice spadá pod manažera kvality, který je přímo podřízen jednateli české firmy. Láká vás časem vést svůj vlastní tým? Zde je to velmi reálné! Tím, jak bude firma přebírat ze zahraniční další výrobní programy, tým kvality poroste a časem bude potřeba team leader, který povede tým několika techniků a kontrolorů.

Co za vaši práci dostanete:

  • odpovídající odměnu - fixní mzda + měsíční prémie (již od zkušební doby) + vánoční bonusy + každoroční navýšení fixní mzdy
  • možnost profesního růstu ve firmě, která investuje do svého růstu a bude potřebovat odborníky i vedoucí
  • školení a pracovní kurzy vč. 4 úrovní angličtiny
  • celkem 25 dní dovolené / rok vč. sick days
  • příspěvek na dopravu až 2500 Kč
  • příspěvek na penzijní pojištění
  • další zaměstnanecké benefity přes program eBenefity
  • dotované stravování přímo ve fabrice - 4 jídla na výběr, 34 Kč / jídlo, bageterie s pestrým výběrem - ceny do 10 Kč, káva zdarma
  • a hlavně jistotu zaměstnání ve firmě, které nehrozí dopady ekonomické krize

Co se od vás očekává:

  • SŠ / SOU technického směru
  • praxe v podobném oboru (čtení výkresové dokumentace, znalost kovovýroby, znalost ISO norem 9011, 14001)
  • angličtina na komunikativní úrovni (čtení výkresové dokumentace, komunikace po emailu)
  • MS Office na uživatelské úrovni

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Kontakt:

  • Tereza Nečasová, tereza.necasova@peopledrive.cz, +420 774 860 369

Odpovědět na inzerát     





Rozpočtář - průmyslová automatizace MaR systému

vloženo: 2022-01-10 08:23:39

Máte zkušenosti s prací v systému Kros a Excel máte v malíčku? Je pro Vás důležité, s kým pracujete?

Čtěte dál, protože právě teď hledáme pro našeho klienta šikovného a zkušeného Rozpočtáře. Vaše znalosti ocení pohodový a stabilní tým kolegů a vstřícný nadřízený.

Jaké budou vaše zodpovědnosti:

  • komplexní a samostatná příprava rozpočtů, nabídek a kalkulací subdodávek
  • občasné cesty ke klientům
  • spolupráce s technickým odd. pro ověření kapacit a realizovatelnosti zakázky
  • práce v Excelu a systému Kros
  • nákup materiálu dle vyhotoveného rozpočtu

Co za vaši práci dostanete:

  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • zajímavou náplň práce s možností spolupodílet se na realizaci zajímavých zakázek
  • práci v pohodovém a přátelském týmu
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky

Pošlete nám svůj životopis, pokud máte:

  • SŠ vzdělání technického zaměření
  • relevantní zkušenosti z obdobné pozice rozpočtáře
  • schopnost samostatné a precizní práce
  • velmi dobré technické znalosti z oboru, analytické a komunikační dovednosti a orientaci na výsledek
  • svědomitost a důslednost

Nástup: dle dohody

Místo výkonu práce: Praha


Odpovědět na inzerát     





Key Account Manager / Recruiter (flexibilní úvazek, vlastní organizace času – IČO,DPČ nebo PP)

vloženo: 2021-12-17 13:06:19

Zajímáte se o oblast lidských zdrojů, baví vás komunikovat s lidmi a navazovat nové kontakty? Jste zodpovědní, empatičtí a rádi vidíte výsledky své práce?

Ctěte dál, protože tato nabídka je nejspíš právě pro vás!

Jsme svobodná firma, která se zaměřuje na nábor a výběr zaměstnanců i na personální a rozvojové poradenství. Pracujeme jako kolektiv samostatných odborníků a těší nás propojovat talenty s příležitostmi na trhu práce.

Protože stále rosteme, hledáme mezi sebe posilu na pozici Key Account Manager – Recruiter. Těšíme se na nového člověka, který má zkušenost z HR nebo obchodní pozice v oblasti rozvoje lidských zdrojů, má chuť se k nám připojit a vzít kariéru do svých rukou.

Jaká práce na vás čeká?

  • kompletní zastřešení náborových projektů pro naše klienty od A do Z
  • aktivní vyhledávání a oslovování kandidátů
  • tvorba inzerátů, aktivní hledání na sociálních sítích, personální marketing
  • telefonní, on-line a osobní pohovory s kandidáty
  • péče o přidělené portfolio klientů, akvizice nových klientů
  • administrativní činnosti související se zakázkami
  • spolupráce při definování náborové, případně i obchodní strategie
  • účast na poradách týmu (2x měsíčně osobně v kanceláři v Praze +1x týdně online)
  • podle zájmu a zaměření podporujeme účast členů týmu i na dalších projektech (naše produktová nabídka: https://www.peopledrive.cz/hrmenu.php)

Pošlete nám svůj životopis, pokud máte:

  • zkušenosti z oblasti lidských zdrojů a/nebo praxi z obchodní pozice HR nebo oblasti v oblasti rozvoje lidských zdrojů
  • výborné komunikační a organizační dovednosti
  • kladný vztah k sociálním sítím a schopnost je kreativně využívat
  • komunikativní znalost angličtiny a/nebo němčiny a výbornou znalost češtiny
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • zodpovědnost a pozitivní přístup
  • možnost pracovat alespoň 6 hodin denně
  • chuť a ochotu občas cestovat (jste aktivní řidič)

Oceníme, ale nevyžadujeme:

  • praxi z pozice HR Business Partner/Generalist nebo Recruiter
  • zkušenosti s vedením projektů
  • zkušenosti s nástroji pro získávání a výběr talentů (Teamio, LinkedIn Recruiter, apod.)
  • zkušenosti s využíváním MS Office (Word, Excel, Teams) a ideálně i Google (tabulky, složky)

Co Vám můžeme nabídnout?

  • různorodou práci s možností flexibilního plánování pracovního času
  • prostor pro sebeuplatnění a realizaci vlastních nápadů
  • přímou spolupráci se zkušenými HR odborníky a inspirativními klienty
  • možnost pracovat převážně z domova, komu to však nevyhovuje, může využívat i naši kancelář v centru Prahy
  • participaci na růstu a dalším formování společnosti Peopledrive
  • fixní odměnu za odpracovaný čas + atraktivní systém odměn
  • společné akce – kulturní, sportovní, relaxační atd.
  • přátelský a podporující tým
  • spolupráci na IČO, HPP nebo DPČ – dle preference a dohody

Místo výkonu práce:

  • home office/Praha

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Úvazek

  • IČO nebo DPČ

Kontakt

  • Lucia Kondrátová, tel: 775 608 092

Odpovědět na inzerát     





Pojistný matematik – analytik pro finanční modelování

vloženo: 2021-11-04 07:52:34

Víte, co je Prophet a umíte s ním pracovat? Jste matematik a analytik tělem i duší? Máte zkušenosti z pojišťovnictví a chcete přijmout novou skvělou výzvu? Pokud ano, čtěte dál...

Pro našeho klienta, renomovanou finanční skupinu, která patří k lídrům v oblasti pojištění a penzijního připojištění a zakládá si na transparentnosti a férovém přístupu, hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici Pojistný matematik – analytik pro finanční modelování.

Jaké budou vaše odpovědnosti:

  • modelování finančních toků a pojistných závazků, stresových scénářů (Prophet), projekce a výpočty zejména pro ALM a Solvency II
  • statistické analýzy kmene pojistných smluv, analýza a aktualizace předpokladů
  • spolupráce při tvorbě obchodních plánů, budgetu společnosti a strategickém plánování
  • spolupráce při přípravě reportingu
  • aktivní účast na projektech v rámci společnosti i v rámci regionu Střední Evropy (zejména IFRS17, interní model apod.)

Co s námi získáte:

  • zajímavou práci v silné a stabilní společnosti
  • možnost osobního rozvoje a profesního růstu
  • férový přístup
  • možnost seberealizace
  • nadstandardní spektrum firemních benefitů (zkrácený pracovní týden na 37,5 hodiny, 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna za rok, pružná pracovní doba, home office, stravenky, firemní akce, pitný režim na pracovišti, systém Cafeterie, příspěvek na penzijní připojištění, sleva na firemní produkty, benefity pro nové rodiče a další)

Co je pro nás důležité:

  • VŠ ekonomického, matematického nebo statistického zaměření (pojistná matematika, ekonometrie apod.)
  • prokazatelná znalost systému Prophet
  • velmi dobrá znalost MS Office (zejména MS Excel)
  • dobré analytické a logické myšlení, koncepční přístup
  • AJ na komunikativní úrovni
  • schopnost pracovat v týmu i samostatně

Výhodou bude, pokud máte:

  • znalost jazyka SQL

Místo výkonu práce:

  • Praha

Možnost nástupu:

  • ihned nebo dohodou

Kontakt:

Lucie Řízková (Chudobová), tel.: 606 848 006


Odpovědět na inzerát     





Network Engineer

vloženo: 2021-06-12 21:27:07

Pro našeho klienta, progresivní a rychle rostoucí českou společnost s unikátním know-how v oblasti síťové infrastruktury a IT bezpečnosti, hledáme nového člena týmu, zapáleného Network Engineera / konzultanta. Firma se za pět let vypracovala mezi hlavní konkurenty na trhu IT infrastruktury a jejími klienty jsou přední české i nadnárodní společnosti. Chcete se učit od těch nejlepších v oboru a síťařina vám není cizí? Oceňujete příjemné nekorporátní prostředí a dostatečný prostor k vzdělávání a rozvoji IT skillů? Pak jste náš člověk!

Jaká práce vás čeká?

  • návrhy, rozvoj, implementace a konfigurace sítí nebo jejich servis a provoz v největších datových centrech i pobočkách zákazníků v ČR i zahraničí (uplatnění pro vás máme, ať už vás láká implementační či servisní role či oboje)
  • práce s pokročilými síťovími technologiemi (SDN, SDA, SD-WAN, aplikační loadbalancing, moderní firewally)
  • proklientská technická konzultace, kdy jako profesionál máte přehled a rozumíte vazbám mezi jednotlivými systémy zákazníka
  • prezentace a konzultace navrhovaných řešení s kolegy i zákazníky
  • tvorba / spolutvorba analýz a koncepcí budoucí podoby síťové vrstvy zákazníků
  • pravidelná školení v ČR i zahraničí a celkové zvyšování odbornosti

Co vám za takovou práci nabízíme?

  • především přátelský kolektiv a super vedení, které si na nic nehraje
  • nekorporátní prostředí menší firmy, kde si můžete vyzkoušet různé technické role na projektech
  • investice do vašeho technického vzdělání a rozvoje skill-setu, dostatečný prostor pro vlastní seberozvoj
  • možnost učit se od největších špiček v oboru a řešit ty nejkomplikovanější výzvy u klientů
  • 5 týdnů dovolené je zde samozřejmostí, stejně tak 150 Kč na stravné za odpracovaný den
  • 5000 Kč měsíční budget na benefity (sami rozhodujete, jestli chcete multisportku, lístky do kina, dovolenou atd.)
  • zdarma program nadstandardní zdravotní péče se slevou pro rodinu (hloubkový screening, přednostní prohlídky aj.)
  • notebook a telefon vč. nevýhodnějšího tarifu pro celou rodinu
  • flexibilní začátek a konec pracovní doby, možnost občasného home office
  • firemní akce a výjezdy
  • příjemné a klidné kanceláře v blízkosti metra Strašnická
  • možnost práce na IČO

Co od vás budeme potřebovat?

  • pokročilá znalost síťových technologií (protokoly TCP/IP, IPv6, DNS, směrovací protokoly)
  • některé z technických certifikací výhodou - Cisco, Arista, Aruba, PaloAlto, Fortinet, CheckPoint
  • znalost konfigurace síťových prvků (přepínače, směrovače, firewally)
  • znalost technologie Cisco ACI výhodou
  • ochota pracovat samostatně a zodpovědně řešit svěřené úkoly
  • chuť učit se novým technologiím a celkově na sobě neustále pracovat
  • anglický jazyk na komunikativní úrovni - většinou pasivní příjem informací (školení, manuály, helpdesky), občasné využití u klienta
  • český / slovenský jazyk na plynulé úrovni
  • ŘP skupiny B výhodou

Místo výkonu práce:

  • Praha 10

Možnost nástupu:

  • ihned nebo podle individuální domluvy

Kontakt:

  • Tereza Nečasová, tereza.necasova@peopledrive.cz, +420 774 860 369

Odpovědět na inzerát     





Datacenter Engineer / Architekt datových center

vloženo: 2021-03-08 15:31:23

Pro našeho klienta, progresivní a rychle rostoucí českou společnost s unikátním know-how v oblasti síťové infrastruktury a IT bezpečnosti, hledáme nového člena týmu, zapáleného Datacenter Engineera / konzultanta. Firma se za pět let vypracovala mezi hlavní konkurenty na trhu IT infrastruktury a jejími klienty jsou přední české i nadnárodní společnosti. Chcete se učit od těch nejlepších v oboru a správa datacenter vám není cizí? Oceňujete příjemné nekorporátní prostředí a dostatečný prostor k vzdělávání a rozvoji IT skillů? Pak jste náš člověk!

Jaká práce vás čeká?

  • návrhy, konfigurace a provoz infrastruktury datových center zákazníků firmy
  • analýza vazeb mezi jednotlivými infrastrukturními systémy zákazníka
  • instalace, implementace a správa diskových polí
  • řešení komplexních úloh při návrhu architektury systému
  • nastavení a instalace zálohovacího systému
  • návrhy řešení pro on-premise datová centra i cloudy
  • tvorba související technické dokumentace
  • pravidelná školení v ČR i zahraničí a celkové zvyšování odbornosti

Co vám za takovou práci nabízíme?

  • především přátelský kolektiv a super vedení, které si na nic nehraje
  • nekorporátní prostředí menší firmy, kde si můžete vyzkoušet různé technické role na projektech
  • investice do vašeho technického vzdělání a rozvoje skill-setu, dostatečný prostor pro vlastní seberozvoj
  • možnost učit se od největších špiček v oboru a řešit ty nejkomplikovanější výzvy u klientů
  • 5 týdnů dovolené je zde samozřejmostí, stejně tak 150 Kč na stravné za odpracovaný den
  • 5000 Kč měsíční budget na benefity (sami rozhodujete, jestli chcete multisportku, lístky do kina, dovolenou atd.)
  • zdarma program nadstandardní zdravotní péče se slevou pro rodinu (hloubkový screening, přednostní prohlídky aj.)
  • notebook a telefon vč. nevýhodnějšího tarifu pro celou rodinu
  • flexibilní začátek a konec pracovní doby, možnost občasného home office
  • firemní akce a výjezdy
  • příjemné a klidné kanceláře v blízkosti metra Strašnická
  • možnost práce na IČO

Co od vás budeme potřebovat?

  • pokročilou znalost virtualizačních platforem (VMware, KVM, Hyper-V) – výhodou detailní znalost alespoň jedné z nich
  • některé z technických certifikací DELL, HPE výhodou
  • pokročilou znalost operačních systémů (Linux, Windows, komerční unixy)
  • zkušenosti s návrhem a realizací infrastrukturních systémů (servery, disková pole, zálohování, virtualizace, automatizace a orchestrace)
  • schopnost psát skripty v shell, python, perl, případně jiných výhodou
  • znalost open source technologie Docker, Swarm, Kubernetes výhodou
  • alespoň částečnou znalost programování - výhodou
  • praktickou zkušenost s instalacemi a provozováním serverů a diskových polí
  • znalost Cloud technologií (Azure, AWS, Google)
  • ochotu pracovat samostatně a zodpovědně řešit svěřené úkoly
  • chuť učit se novým technologiím a pracovat na sobě
  • anglický jazyk na komunikativní úrovni - většinou pasivní příjem informací (školení, manuály, helpdesky), občasné využití u klienta
  • český / slovenský jazyk na plynulé úrovni
  • ŘP skupiny B

Místo výkonu práce:

  • Praha 10

Možnost nástupu:

  • ihned nebo podle individuální domluvy

Kontakt:

  • Tereza Nečasová, tereza.necasova@peopledrive.cz, +420 774 860 369

Odpovědět na inzerát