Našim VIP klientem je brněnská progresivní firma, která roky působí v oblasti průmyslové automatizace a vývoje technologií pro EOL testing. Tým systémových inženýrů, elektroprojektantů a PLC programátorů vyvíjí a tvoří robotické stroje pro testování elektrotechniky v automotiv a dalších odvětvích. Jak říká jeden z nich, "Na práci u nás mě baví, že jsem u celého procesu vzniku mašiny od A do Z. Jsme tu super parta a učíme se od sebe navzájem. Jsme malá firma, která dělá velké věci, a to mě na tom baví."
Chcete využít a posouvat svoje zkušenosti z optiky a elektra? Tady se pracuje s nejmodernějšími technologiemi v oblasti strojového vidění. Hledáte zaměstnavatele, který investuje do vzdělání a růstu svých lidí? Tady jednatel investuje více než polovinu zisku do vývoje a rozvoje svých lidí. Je pro Vás důležitý fajn kolektiv a vedení, které si na nic nehraje? Tady je otevřenost a sdílení jednou z hlavních firemních hodnot.
Pro tuto skvělou firmu hledáme do sekce VISION zapáleného člověka se zkušenostmi s kamerovými systémy.
Jaká práce vás čeká:
analýza vzorku produktu, pro něž se bude vyvíjet testovací technologie, vč. pochopení potřeb zákazníka a toho, jaké výstupy očekává
výběr vhodného HW jako kamery, objektivy, osvětlení, čtečky kódů, 3D profiloměry, popisovací lasery a další komponenty nutné k efektivnímu testování a získání maximálně validních výstupů
testování technologie v kanceláři a následná spolupráce s kolegy na montáži HW komponentů do robotické stroje
průběžné testování a úpravy nastavení HW z pohledu optiky a strojového vidění (zaostření, osvětlení, expozice, clona atd.)
programování SW aplikace pro kamerovou inspekci, někdy vč. grafického prostředí pro zobrazení výsledků testování a jeho historie
pečlivý re-testing s cílem maximální stability inspekce před tím, než je stroj instalován u zákazníka
úzká spolupráce s projektantem, PLC programátorem, kolegy z montáže, subdodavateli aj.
instalace stroje u zákazníka a uvedení technologie do provozu, následný servis na dálku či u klienta dle situace
délka jednoho projektu je 3-6 měsíců, za zákazníkem (nejčastěji Brno a okolí) se většinou jede až ke konci projektu při instalaci / servisu stroje
Co vám firma nabízí:
především velkou příležitost profesní seberealizace v týmu, kde otevřenost, férovost a sdílení patří mezi hlavní hodnoty
zázemí high-tech firmy, která investuje polovinu zisku do vývoje technologie a rozvoje svých lidí (školení, certifikace, eventy sdílení napříč firmou aj.)
nadstandardní finanční odměnu vč. půlroční valorizace z pohledu pracovního trhu i vašich individuálních výkonů
pracovní smlouvu na dobu neurčitou už od začátku pracovního poměru
25 dní dovolené a maximální stravenkový paušál je samozřejmostí
flexibilní pracovní doba (core jádro 9-14 hod)
příjemné klidné prostředí výborně dostupné autem i MHD (kousek do města i do přírody)
nově zrekonstruované prostory vč. kolárny, sprch, terasy, kde se griluje a slaví různá výročí
Co je na pozici důležité:
znalosti z oblasti optiky a elektra (schopnost parametrizace)
zkušenosti s vizuální inspekcí pomocí kamerových technologií (Cognex, Keyence, Basler)
SŠ / VŠ technické vzdělání, kvalifikace v elektrotechnice dle §6
komunikativní zalost AJ (technická dokumentace, emaily a občasné hovory se zákazníkem)
aktivní ŘP a ochota vyjet za zákazníkem (Brno a okolí)
Místo výkonu práce:
Brno - město
Možnost nástupu:
ihned nebo dohodou
Kontakt:
Ing. Tereza Nečasová, tereza.necasova@peopledrive.cz, 774 860 369
Náš VIP klient, český výrobce a celosvětový dodavatel, rozšiřuje svoji tradiční výrobu a hledá zkušeného finančního manažera s přesahem do controllingu. Společnost prosperuje na českém trhu přes 15 let a mezi své hlavní kvality řadí svůj stabilní tým lidí. Pod deštníkem zahraničního holdingu s více než 100letou tradicí nyní firma prochází dynamickým růstem v podobě zavádění nových výrobních programů. Profesní rozvoj a odborné výzvy jsou tedy rozhodně na předních příčkách toho, na co se můžete na této pozici těšit. Hledáme člověka s úspěšnou praxí ve financích, controllingu a účetnictví výrobní společnosti, který má rád dynamické prostředí a láká jej vést a motivovat menší tým.
Jaké budou vaše odpovědnosti:
komplexní řízení financí, především controllingu a účetnictví v menším výrobním závodě, který bude v následujících letech výrazně expandovat
vedení a motivace týmu do 5 lidí, časem 5-10 lidí (controlloři, účetní atd.)
analýza rozpočtovaných, předpokládaných a uskutečněných hodnot, analýza nákladových středisek
tvorba forecastů a rozpočtů ve spolupráci s vedením české společnosti i zástupci zahraničního holdingu
kalkulace výrobních nákladů pro různé výrobní programy u zakázkové i sériové výroby
zodpovědnost za celý proces controllingu vč. jeho neustálého zlepšování v kontextu změn souvisejících s expanzí výroby
vyhodnocení, návrhy a realizace nápravných opatření s cílem nastavit funkční a efektivní nástroje
podpora a poradenství českému i zahraničnímu vedení s cílem efektivního finančního řízení výroby a firmy celkově
zodpovědnost za denní controllingové úkoly, reporting na měsíční, čtvrtletní a roční bázi
správa smluvní dokumentace, rozvoj ERP systému
Co vám zaměstnavatel nabízí:
možnost uplatnit své zkušenosti ve firmě, která chce investovat do růstu sebe i svých lidí
fixní mzdu odpovídají profilu pozice a vašim zkušenostem + měsíční prémie (již od zkušební doby) + roční bonusy
automobil i pro soukromé účely
flexibilní pracovní dobu, možnost nadpracovat si hodiny, příp. občas využít home office
odborné vzdělávání, příležitost služebních výjezdů po Evropě
příspěvek na penzijní pojištění
příspěvek na dopravu
příspěvek na volnočasové aktivity
dotované stravování přímo na pracovišti
jistotu zaměstnání ve firmě, které nehrozí dopady ekonomické krize
Jak si představujeme vhodného uchazeče:
VŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru (v případě jiného směru odpovídající dlouholetá praxe)
min. 7 let praxe ve financích a controllingu výrobní společnosti, min. 2 roky praxe v manažerské roli
výhodou je zkušenost se změnami v oblastech jako vlastnická struktura, výrobní programy, nákladová střediska atd.
angličtina nebo němčina na středně pokročilé úrovni
pokročilou znalost MS Excel, zbylé programy MS Office uživatelsky
schopnost rychle se zorientovat v problematice a interním systému (výhodou je zkušenost s programy Helios či SAP)
baví vás nastavovat procesy, hledat prostor ke zlepšení a své návrhy umíte adekvátně prosadit
jste rád/a příkladem pro druhé, chcete vést, mentorovat a koučovat druhé
Český výrobce a celosvětový dodavatel profesionálního gastro vybavení, náš VIP klient, rozšiřuje svoji tradiční výrobu a do týmu kvality hledá zkušeného člověka, který má technické myšlení a baví ho mentorovat a motivovat druhé. Společnost prosperuje na českém trhu více než 15 let a mezi své hlavní kvality řadí svůj stabilní tým lidí. "Všichni se tu známe a držíme při sobě, " říká paní HR manažerka. Pod deštníkem zahraničního holdingu s více než 100letou tradicí nyní firma prochází dynamickým růstem v podobě zavádění nových výrobních programů.
Jaké budou vaše hlavní odpovědnosti:
řízení kvality výroby profesionální gastro vybavení z ušlechtilé oceli
vedení menšího týmu kvality (technik kvality, vstupní kontrola, administrativa)
plánování personálního obsazení v komunikaci s manažerem kvality
motivace, hodnocení, školení, rozvoj a další aktivity související s vedením lidí
spolupráci při řešení reklamací, jednání s dodavateli a výrobou
nastavování, průběžná kontrola a zlepšování procesů v rámci dané oblasti
zodpovědnost za dodržování norem a standardů
zapojení do interních auditů a analýz
tvorba interních směrnic kvality dle norem ISO a standardů odvětví
zodpovědnost za technickou dokumentaci a kontrolní techniku
Ve firmě si zakládají na příjemné atmosféře a férovém jednání a to platí jak pro mistry ve výrobě, tak nejvyšší management. Tato pozice spadá pod manažera kvality, který je přímo podřízen jednateli české firmy. Jedná se o práci v kanceláři s aktivním kontaktem s výrobou. Začátek pracovní doby je flexibilní a na pozici nejsou směny.
Co vám zaměstnavatel nabízí:
fixní mzdu odpovídají profilu pozice a vašim zkušenostem + měsíční prémie (již od zkušební doby) + roční bonusy + každoroční navyšování mzdy
celkem 25 dní dovolené / rok vč. sick days
flexibilní pracovní dobu (bez směn) a možnost nadpracovat si hodiny
možnost zužitkovat zkušenosti ve firmě, která investuje do svého růstu a rozvoje svých zaměstnanců
školení a pracovní kurzy vč. 4 úrovní angličtiny
celkem 25 dní dovolené / rok vč. sick days
příspěvek na dopravu až 2500 Kč
příspěvek na penzijní pojištění
další zaměstnanecké benefity přes program eBenefity
dotované stravování přímo ve fabrice - 4 jídla na výběr, 34 Kč / jídlo, bageterie s pestrým výběrem - ceny do 10 Kč, káva zdarma
a hlavně jistotu zaměstnání ve firmě, které nehrozí dopady ekonomické krize
Co se od vás očekává:
SŠ technického směru
úspěšná praxe v oboru kvality ve výrobní společnosti (čtení výkresové dokumentace, znalost kovovýroby, znalost ISO norem 9011, 14001)
ambice a potenciál přijmout odpovědnosti vedoucího, mentorovat, vést a motivovat druhé
angličtina na komunikativní úrovni (čtení výkresové dokumentace, komunikace po emailu)
Hledáte fyzicky nenáročnou, ale technicky zajímavou práci vhodnou i pro absolventy s výučním listem? Český výrobce a celosvětový dodavatel profesionálního gastro vybavení, náš VIP klient, rozšiřuje svoji výrobu v Domažlicích a do týmu kvality hledá novou posilu. Jedná se o fabriku s 15letou tradicí, která mezi své hlavní kvality řadí svůj stabilní tým lidí. "Všichni se tu známe a držíme při sobě," říká paní personální ředitelka. Výrobky z této fabriky využívají restaurace a kuchyně v prestižních hotelích, na zaoceánských lodích, aerolinky či nemocnice. Za touto českou společností stojí zahraniční holding s více než 100letou tradicí a nyní společně rozšiřují výrobní portfolio a profesionální kávovary a komponenty do nich.
Co přesně tato práce obnáší:
kontrola vstupního materiálu a komponentů před jejich zaskladněním a evidencí v systémech
namátkové měření rozměrů, kontrola barvy, povahy materiálu a dalších vlastností dle výkresové dokumentace a nastavených standardů
vystavování protokolů o kontrolách a měřeních, zápis do interního systému
Český výrobce a celosvětový dodavatel profesionálního gastro vybavení, náš VIP klient, rozšiřuje svoji tradiční výrobu a do týmu kvality hledá zkušeného člověka, který má technické myšlení a baví ho vyjednávat. Společnost prosperuje na českém trhu více než 15 let a mezi své hlavní kvality řadí svůj stabilní tým lidí. "Všichni se tu známe a držíme při sobě, " říká paní HR manažerka. Pod deštníkem zahraničního holdingu s více než 100letou tradicí nyní firma prochází dynamickým růstem v podobě zavádění nových výrobních programů. Profesní rozvoj a odborné výzvy jsou tedy rozhodně na předních příčkách toho, na co se můžete na této pozici těšit.
Jaké budou vaše hlavní odpovědnosti:
pravidelná komunikace s dodavateli ohledně kvality dodávaných materiálů, komponentů a výrobků
řešení reklamací a objednávek od zákazníků, návrhy a vyjednávání nápravných opatření
komunikace napříč odděleními výroby, kvality a nákupu
úzká spolupráce s nákupčím při hledání nových dodavatelů, změnách dodavatelského řetězce apod.
aktivní zapojení do výběrových řízení, příp. návštěvy dodavatelů v tandemu s nákupčím
vedení dodavatelských / interních auditů s využitím nástrojů kvality, správa související dokumentace
pravidelné analýzy a reporting s cílem neustálého zlepšování kvality a efektivity procesů
Ve firmě si zakládají na příjemné atmosféře a férovém jednání a to platí jak pro mistry ve výrobě, tak nejvyšší management. Tato pozice spadá pod manažera kvality, který je přímo podřízen jednateli české firmy. Láká vás občas pracovně vycestovat, případně časem vést svůj vlastní tým? Zde je to velmi reálné! Tím, jak bude firma přebírat ze zahraniční další výrobní programy, bude potřeba obnovit dodavatelský řetězec a za novými dodavateli s nákupčím vycestovat. Stejně tak poroste tým kvality a časem bude třeba více lidí, kteří chtějí mentorovat, vést a motivovat druhé.
Co vám zaměstnavatel nabízí:
fixní mzdu odpovídají profilu pozice a vašim zkušenostem + měsíční prémie (již od zkušební doby) + roční bonusy + každoroční navyšování mzdy
celkem 25 dní dovolené / rok vč. sick days
flexibilní pracovní dobu, možnost nadpracovat si hodiny a občas pracovat z domu
odborné vzdělávání vč. jazykových kurzů, příležitost služebních výjezdů po Evropě
příspěvek na penzijní pojištění
příspěvek na dopravu až 2500 Kč
příspěvek na volnočasové aktivity
dotované stravování přímo ve fabrice - 4 jídla na výběr, 34 Kč / jídlo, bageterie s pestrým výběrem - ceny do 10 Kč, káva zdarma
jistotu zaměstnání ve firmě, které nehrozí dopady ekonomické krize
Jaké předpoklady byste měli mít:
SŠ/VŠ vzdělání - ideálně technického směru, anebo dobré technické myšlení
úspěšná praxe na obdobné pozici - vyjednávání s dodavateli, kontrola kvality
Pro našeho klienta, významnou společnost v odvětví odpadového hospodářství, hledáme klíčového člověka na vedení provozu v okresu Blansko. Máte zkušenosti s vedením týmu o 20+ lidech ve stejném či obdobném oboru (doprava, služby, výroba)? Hledáte pestrou práci a nové výzvy a dokážete se dobře vyrovnat se stresem, který to někdy přináší? Baví vás vést a motivovat lidi a se stejným drivem přistupujete k ekonomice a číslům?
... pak čtěte dál, protože jste asi na správném místě, kde hledáme správné lidi jako vy ...
Jaká práce vás čeká:
kompletní řízení provozu, kde se sváží, zpracovává, recykluje a odstraňuje komunální a průmyslový odpad
vedení týmu o 2 úrovních - 4 přímí podřízení (technologie, materiálně-technické zázemí, dispečink), celkem přes 50 zaměstnanců
plánování a organizace veškerých provozních činností z pohledu technických kapacit, lidských zdrojů, klientských potřeb a ekonomických možností
motivace a rozvoj lidí v rámci provozu (tým je zavedený) - vnímání jejich potřeb a reakce na ně, hodnocení, odměňování, nábor aj.
řízení rozpočtu a nákladových položek, hledání optimálních řešení
jednání (pouze provozní záležitosti) se zástupci firemních zákazníků, měst a obcí a se zástupci orgánů veřejné správy
komunikace a reporting nadřízeným, aktivní účast na pravidelných poradách vedení
Na co se můžete těšit:
jisté a stabilní zaměstnání v oboru, kterého se nedotýkají krize a ekonomické výkyvy
profesní růst ve firmě, která je součástí silné nadnárodní skupiny
férový přístup nadřízeného, který ve firmě dlouhodobě působí
zavedený tým lidí v daném provozu, kolega "matador", který pomůže s adaptací
auto i pro soukromé účely, notebook a mobil je samozřejmostí
práci pouze přes týden, volné víkendy a svátky, určitá flexibilita pracovní doby
benefity: 5 týdnů dovolené, stravenky 90,- Kč, kafetérie, příspěvek na pojištění odpovědnosti + penzijní připojištění, akciové programy, záchranná síť pro zaměstnance v tíživé situaci, benefity za věrnost
zaměstnanecké výhody u různých poskytovatelů produktů a služeb (tel. operátoři, prodejci aut, čerpací stanice, jazykové školy, ochranné oblečení aj.)
Hledáme člověka, který...:
pracoval na obdobné pozici minimálně 2 roky vč. vedení 20+ zaměstnanců
má SŠ vzdělání (technický obor výhodou)
je přirozený leader, který má u druhých respekt, baví ho vést a motivovat lidi
rozumí ekonomice provozu a práci s nákladovými položkami
samostatně a efektivně plánuje, organizuje, implementuje, řeší, kontroluje a zlepšuje
má uživatelskou znalost MS Office
je aktivní řidič sk. B
velkou výhodou je znalost techniky, technologie a legislativy v oblasti zpracování odpadu (pokud chybí, klient počítá se důkladným zaučením v praxi)
Místo výkonu práce:
okres Blansko
Možnost nástupu:
ihned nebo dohodou
Kontakt: Ing. Tereza Nečasová, tereza.necasova@peopledrive.cz, 774 860 369
Český výrobce a celosvětový dodavatel profesionálního gastro vybavení, náš VIP klient, rozšiřuje svoji výrobu v Domažlicích a do týmu kvality hledá novou posilu. Jedná se o fabriku s 15letou tradicí a stabilním týmem lidí, kteří se všichni znají a drží při sobě. Jejich výrobky využívají restaurace a kuchyně v prestižních hotelích, na zaoceánských lodích, aerolinky či nemocnice. Za touto českou společností stojí zahraniční holding s více než 100letou tradicí a nyní společně rozšiřují výrobní portfolio a profesionální kávovary a komponenty do nich.
Představte si značkový kávovar, který kvalitou, funkcemi a stylem odpovídá těm nejnáročnějším milovníkům kávy. Vašim úkolem by byla průběžná kontrola a nápravy v průběhu celé výroby kávovaru či jednotlivých součástek od A do Z tak, aby byl zákazník s konečným výrobkem maximálně spokojen. Jedná se o pestrou práci na půl v kanceláři a na půl ve výrobě. Líbí se Vám taková představa? Hledáme člověka, který má technické vzdělání, umí číst výkresovou dokumentaci a má praxi v podobném oboru.
Co přesně tato práce obnáší:
provádění vstupních kontrol komponentů, mezioperačních revizí a výstupních kontrol hotových výrobků dle dokumentace
analýza nedostatků na základě vlastních zjištění, příp. podnětů kolegů či reklamací odběratele
tvorba a testování nápravných a preventivních návrhů s cílem maximalizace kvality a efektivity výroby
průběžná evidence kontrol a vyhotovení zpráv a reportů k dalšímu použití v rámci firmy
spolutvorba interních směrnic kvality dle norem ISO a standardů odvětví
zodpovědnost za technickou dokumentaci a kontrolní techniku související s výkonem práce
jednání s dodavateli, kolegy z kvality, výroby a nákupu
Ve firmě si zakládají na příjemné atmosféře a férovém jednání a to platí jak pro mistry ve výrobě, tak nejvyšší management. Tato pozice spadá pod manažera kvality, který je přímo podřízen jednateli české firmy. Láká vás časem vést svůj vlastní tým? Zde je to velmi reálné! Tím, jak bude firma přebírat ze zahraniční další výrobní programy, tým kvality poroste a časem bude potřeba team leader, který povede tým několika techniků a kontrolorů.
Máte zkušenosti s prací v systému Kros a Excel máte v malíčku? Je pro Vás důležité, s kým pracujete?
Čtěte dál, protože právě teď hledáme pro našeho klienta šikovného a zkušeného Rozpočtáře. Vaše znalosti ocení pohodový a stabilní tým kolegů a vstřícný nadřízený.
Jaké budou vaše zodpovědnosti:
komplexní a samostatná příprava rozpočtů, nabídek a kalkulací subdodávek
občasné cesty ke klientům
spolupráce s technickým odd. pro ověření kapacit a realizovatelnosti zakázky
práce v Excelu a systému Kros
nákup materiálu dle vyhotoveného rozpočtu
Co za vaši práci dostanete:
odpovídající mzdové ohodnocení
zajímavou náplň práce s možností spolupodílet se na realizaci zajímavých zakázek
práci v pohodovém a přátelském týmu
5 týdnů dovolené
stravenky
Pošlete nám svůj životopis, pokud máte:
SŠ vzdělání technického zaměření
relevantní zkušenosti z obdobné pozice rozpočtáře
schopnost samostatné a precizní práce
velmi dobré technické znalosti z oboru, analytické a komunikační dovednosti a orientaci na výsledek
Key Account Manager / Recruiter (flexibilní úvazek, vlastní organizace času – IČO,DPČ nebo PP)
vloženo: 2021-12-17 13:06:19
Zajímáte se o oblast lidských zdrojů, baví vás komunikovat s lidmi a navazovat nové kontakty? Jste zodpovědní, empatičtí a rádi vidíte výsledky své práce?
Ctěte dál, protože tato nabídka je nejspíš právě pro vás!
Jsme svobodná firma, která se zaměřuje na nábor a výběr zaměstnanců i na personální a rozvojové poradenství. Pracujeme jako kolektiv samostatných odborníků a těší nás propojovat talenty s příležitostmi na trhu práce.
Protože stále rosteme, hledáme mezi sebe posilu na pozici Key Account Manager – Recruiter. Těšíme se na nového člověka, který má zkušenost z HR nebo obchodní pozice v oblasti rozvoje lidských zdrojů, má chuť se k nám připojit a vzít kariéru do svých rukou.
Jaká práce na vás čeká?
kompletní zastřešení náborových projektů pro naše klienty od A do Z
aktivní vyhledávání a oslovování kandidátů
tvorba inzerátů, aktivní hledání na sociálních sítích, personální marketing
telefonní, on-line a osobní pohovory s kandidáty
péče o přidělené portfolio klientů, akvizice nových klientů
administrativní činnosti související se zakázkami
spolupráce při definování náborové, případně i obchodní strategie
účast na poradách týmu (2x měsíčně osobně v kanceláři v Praze +1x týdně online)
Pojistný matematik – analytik pro finanční modelování
vloženo: 2021-11-04 07:52:34
Víte, co je Prophet a umíte s ním pracovat? Jste matematik a analytik tělem i duší? Máte zkušenosti z pojišťovnictví a chcete přijmout novou skvělou výzvu? Pokud ano, čtěte dál...
Pro našeho klienta, renomovanou finanční skupinu, která patří k lídrům v oblasti pojištění a penzijního připojištění a zakládá si na transparentnosti a férovém přístupu, hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici Pojistný matematik – analytik pro finanční modelování.
Jaké budou vaše odpovědnosti:
modelování finančních toků a pojistných závazků, stresových scénářů (Prophet), projekce a výpočty zejména pro ALM a Solvency II
statistické analýzy kmene pojistných smluv, analýza a aktualizace předpokladů
spolupráce při tvorbě obchodních plánů, budgetu společnosti a strategickém plánování
spolupráce při přípravě reportingu
aktivní účast na projektech v rámci společnosti i v rámci regionu Střední Evropy (zejména IFRS17, interní model apod.)
Co s námi získáte:
zajímavou práci v silné a stabilní společnosti
možnost osobního rozvoje a profesního růstu
férový přístup
možnost seberealizace
nadstandardní spektrum firemních benefitů (zkrácený pracovní týden na 37,5 hodiny, 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna za rok, pružná pracovní doba, home office, stravenky, firemní akce, pitný režim na pracovišti, systém Cafeterie, příspěvek na penzijní připojištění, sleva na firemní produkty, benefity pro nové rodiče a další)
Co je pro nás důležité:
VŠ ekonomického, matematického nebo statistického zaměření (pojistná matematika, ekonometrie apod.)
prokazatelná znalost systému Prophet
velmi dobrá znalost MS Office (zejména MS Excel)
dobré analytické a logické myšlení, koncepční přístup
Pro našeho klienta, progresivní a rychle rostoucí českou společnost s unikátním know-how v oblasti síťové infrastruktury a IT bezpečnosti, hledáme nového člena týmu, zapáleného Network Engineera / konzultanta. Firma se za pět let vypracovala mezi hlavní konkurenty na trhu IT infrastruktury a jejími klienty jsou přední české i nadnárodní společnosti. Chcete se učit od těch nejlepších v oboru a síťařina vám není cizí? Oceňujete příjemné nekorporátní prostředí a dostatečný prostor k vzdělávání a rozvoji IT skillů? Pak jste náš člověk!
Jaká práce vás čeká?
návrhy, rozvoj, implementace a konfigurace sítí nebo jejich servis a provoz v největších datových centrech i pobočkách zákazníků v ČR i zahraničí (uplatnění pro vás máme, ať už vás láká implementační či servisní role či oboje)
práce s pokročilými síťovími technologiemi (SDN, SDA, SD-WAN, aplikační loadbalancing, moderní firewally)
proklientská technická konzultace, kdy jako profesionál máte přehled a rozumíte vazbám mezi jednotlivými systémy zákazníka
prezentace a konzultace navrhovaných řešení s kolegy i zákazníky
tvorba / spolutvorba analýz a koncepcí budoucí podoby síťové vrstvy zákazníků
pravidelná školení v ČR i zahraničí a celkové zvyšování odbornosti
Co vám za takovou práci nabízíme?
především přátelský kolektiv a super vedení, které si na nic nehraje
nekorporátní prostředí menší firmy, kde si můžete vyzkoušet různé technické role na projektech
investice do vašeho technického vzdělání a rozvoje skill-setu, dostatečný prostor pro vlastní seberozvoj
možnost učit se od největších špiček v oboru a řešit ty nejkomplikovanější výzvy u klientů
5 týdnů dovolené je zde samozřejmostí, stejně tak 150 Kč na stravné za odpracovaný den
5000 Kč měsíční budget na benefity (sami rozhodujete, jestli chcete multisportku, lístky do kina, dovolenou atd.)
zdarma program nadstandardní zdravotní péče se slevou pro rodinu (hloubkový screening, přednostní prohlídky aj.)
notebook a telefon vč. nevýhodnějšího tarifu pro celou rodinu
flexibilní začátek a konec pracovní doby, možnost občasného home office
firemní akce a výjezdy
příjemné a klidné kanceláře v blízkosti metra Strašnická
Pro našeho klienta, progresivní a rychle rostoucí českou společnost s unikátním know-how v oblasti síťové infrastruktury a IT bezpečnosti, hledáme nového člena týmu, zapáleného Datacenter Engineera / konzultanta. Firma se za pět let vypracovala mezi hlavní konkurenty na trhu IT infrastruktury a jejími klienty jsou přední české i nadnárodní společnosti. Chcete se učit od těch nejlepších v oboru a správa datacenter vám není cizí? Oceňujete příjemné nekorporátní prostředí a dostatečný prostor k vzdělávání a rozvoji IT skillů? Pak jste náš člověk!
Jaká práce vás čeká?
návrhy, konfigurace a provoz infrastruktury datových center zákazníků firmy
analýza vazeb mezi jednotlivými infrastrukturními systémy zákazníka
instalace, implementace a správa diskových polí
řešení komplexních úloh při návrhu architektury systému
nastavení a instalace zálohovacího systému
návrhy řešení pro on-premise datová centra i cloudy
tvorba související technické dokumentace
pravidelná školení v ČR i zahraničí a celkové zvyšování odbornosti
Co vám za takovou práci nabízíme?
především přátelský kolektiv a super vedení, které si na nic nehraje
nekorporátní prostředí menší firmy, kde si můžete vyzkoušet různé technické role na projektech
investice do vašeho technického vzdělání a rozvoje skill-setu, dostatečný prostor pro vlastní seberozvoj
možnost učit se od největších špiček v oboru a řešit ty nejkomplikovanější výzvy u klientů
5 týdnů dovolené je zde samozřejmostí, stejně tak 150 Kč na stravné za odpracovaný den
5000 Kč měsíční budget na benefity (sami rozhodujete, jestli chcete multisportku, lístky do kina, dovolenou atd.)
zdarma program nadstandardní zdravotní péče se slevou pro rodinu (hloubkový screening, přednostní prohlídky aj.)
notebook a telefon vč. nevýhodnějšího tarifu pro celou rodinu
flexibilní začátek a konec pracovní doby, možnost občasného home office
firemní akce a výjezdy
příjemné a klidné kanceláře v blízkosti metra Strašnická
možnost práce na IČO
Co od vás budeme potřebovat?
pokročilou znalost virtualizačních platforem (VMware, KVM, Hyper-V) – výhodou detailní znalost alespoň jedné z nich
některé z technických certifikací DELL, HPE výhodou
pokročilou znalost operačních systémů (Linux, Windows, komerční unixy)
zkušenosti s návrhem a realizací infrastrukturních systémů (servery, disková pole, zálohování, virtualizace, automatizace a orchestrace)
schopnost psát skripty v shell, python, perl, případně jiných výhodou
znalost open source technologie Docker, Swarm, Kubernetes výhodou
alespoň částečnou znalost programování - výhodou
praktickou zkušenost s instalacemi a provozováním serverů a diskových polí
znalost Cloud technologií (Azure, AWS, Google)
ochotu pracovat samostatně a zodpovědně řešit svěřené úkoly
chuť učit se novým technologiím a pracovat na sobě
anglický jazyk na komunikativní úrovni - většinou pasivní příjem informací (školení, manuály, helpdesky), občasné využití u klienta